Ik vindt dat je gelijk hebt (Niels & jgdonleach)
Maar aan de nieuwe mod's veel succes!
Ik vindt dat je gelijk hebt (Niels & jgdonleach)
Maar aan de nieuwe mod's veel succes!
Gefeliciteerd!!!!!!!
Ik ga geen slecht woordje over jullie 5 doen.
Citaat van WoopieIk ben blij dat de 3 personen die ik wilde erin zitten.
Proficiat Willem, Xreativ en Jannick.
Met de andere zal ik nog overeen moeten komen :).
[offtopic]Agree[/offtopic]
Proficiat allemaal.
jessewillem; bedankt voor het volle vertrouwen, maar de keuzes zijn gemaakt
Volgende keer een betere kans toch?
Proficiat aan allevijf! Laat het harde afbeulen door ons als supermoderators nu maar komen... sterkte
Succes boys
gefeliciteerd
succes met jullie nieuwe taak op CP
Huh? hoe kan Ricky in de crew komen?
Ik dacht ik kom weer eens kijken (nadat ik weg was gegaan omdat Ricky in de crew kwam, waar ik het totaal niet meer eens) en toen zag ik dat Ricky alweer weg was, dus ik dacht mooi... kijk ik hier nog een keer komt die gare Ricky weer in de crew. WTF? Komt die gozer soms persoonlijk bij teamleden langs om even aan ieder zijn zuurstokje te knabbellen of wat? Als er iemand is die ik hier op CP ken die het meest gebant zou (moeten) zijn, is hij het wel.
Ik hoop dat hij als eerste er weer uitvliegt. Aan de rest, succes ik heb goede dingen over jullie gehoort.
Später.
Ricky weer in de Crew ?
Dat is als dansen met de duivel op één trein-rails. 8-)
Verder Willem & Xreativ gefeliciteerd!
Robin had er in moeten zitten, mag ik de reden voor afwijzing ? 8-|
Zijn de Super Moderators blij dat ze leuk kunnen 'roddelen' over de nieuwe Moderators? (Of is die functionaliteit verdwenen?)
Succes allemaal!
Edit:
@hieronder
klopt helemaal!
Darsstar: Die slechte implementatie van jou van een goed idee van jou bedoel je? :p Nee, die zit er nog in. :p
Als jullie het niet eens zijn met onze keuze kan ik er nu helaas niet meer van maken dan dat ik dat jammer voor jullie vind. De supermoderators staan er vast voor open als je ze een PM sturen met een mooie onderbouwing waarom jij een moderator liever niet in de crew ziet.
Maar dit publiekelijke geschreeuw wat geen enkele inhoud kent zijn we wel een beetje op uitgekeken.
Me bericht lijkt me duidelijk? Houdt het een beetje gezellig. We hebben graag jullie hulp, maar niet op deze manier.
Het valt wel op, de nieuwe mod's zijn veel online. Maar wacht maar is wat dagen word het wel minder denk ik:P
Oke leuk, welkom iedereen!
Mag ik vragen waarom 5 tegelijk? Lijkt me nu nogal onoverzichtelijk voor criminalspoint zijn klanten (wij dus).
@stan Zo zijn er is crew leden online. Liefst had ik er nog 2 bij gezien.
Wij zitten allemaal in een proef periode het kan dus zijn dat er nog een aantal van ons afvallen
Wat mij betreft mag er 1 van de 5 afvallen, de rest vind ik erg goed. En heb ik goede hoop van.
Wij zullen ons uiterste best doen om het jullie naar jullie zin te brengen en zullen uiteraard vaak online zijn.
Succes collega's
Proficiat Willem, Jannick en Xreativ.
Hoopte al dat jullie erbij zouden zitten ( als ik kijk naar jullie reacties op topics enzo..)
& dat Riicky er weer bij is , vind ik echt niet kunnen..
Hij heeft al eens een kans gehad en die heeft hij verpest.
Ik vind dat je iemand geen 2de kans zou moeten geven als er nog personen zijn die nog geen 1ste kans hebben gehad en die graag zouden willen.
Over beslissingen van de crew kan worden gedicussieerd maar dit gaat via een privebericht en niet in een topic
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!