W0utr en de rest

  • Na aanleiding van mij en W0utr in een msn gesprek gisteren kwam ik vandaag toch tot de conclusie over één punt een topic te maken. Hij "bedreigde" mij dat als ik nog één klein foutje maakte dat ik dan een ban had. Hij gaat dus nu extra op me letten omdat die kerel me haat, beetje mensen voortrekken niet? En oja, als ik hierom verbannen word zou ik dat erg zielig vinden. Oja en mijn elite lid status.. krijg ik die nog ooit of geloven jullie 'gamecoll' me nog niet? Ik startte een topic over dat ik elite lid status was .. en jahoor! na 3 reacties was deze weer verwijderd. Ook beweerde meneer W0utr dat ik hem bedreigde Criminalspoint plat te leggen waarvoor ik eerder verbannen was. Maar ik wist enkel meer en hij kon dit na mijn woorden niet hebben dus bande die mij. Ik ben niet zoon naaibal niet mensen gaat naaien kom er lekker zelf achter? Maar nee, hier word de moeite niet om gedaan. Dit wat hier boven staat is pure waarheid, durf dit maar eens te ontkennen. Praat het hier uit aangezien het via msn niet verzoenlijk kan dus leg ik het even voor op heel Criminalspoint. Indien DIT topic word gesloten bewijst dat weer een groot deel hoe laf jullie zijn.


    Gegroet,
    Boos lid. :@

  • Ik snap niet waarom zulke dingen dan weer op Criminalspoint "uitgepraat" moet worden.
    Dit topic wordt wederom toch wel gesloten.. Ivm dat andere mensen er zelf niks mee te maken heeft.


    Kan een gesprek niet normaal afgehandeld worden via MSN, Blok die persoon en einde verhaal.
    Niet moeilijk doen, als het makkelijk gaat.
    Ik vind dat je nu een partij wilt krijgen om mogelijke "gelijkernis" toch?


    Hierbij zal ik me dan zoiesi niet bij invoegen ivm dat ik (en andere) er niks mee te maken hebben.

  • Joshua, kan jij dit soort zaken niet beter privé met Wouter bespreken. Ik denk niet dat wij als leden op dit soort topics staan te wachten.


    Ik snap dat je boos bent maar houd de sfeer een beetje gezellig en handel dit verder met hemzelf af.

  • Tuurlijk niet op msn kan die gozer zeggen wat die wil en gaat die net zoals altijd alles hier ontkennen. En oja, hij haal CP er bij dat die me hier wou gaan BANNEN OMDAT GESPREK GISTER OOK NOG. Maar hier heb ik al opgezegd dat die daar 't recht niet toe heeft.

  • Ja, je gaat lekker. Zal ook even vertellen wat ik van jou reactie vind:


    - Je zet jezelf neer alsof je heel wat te vertellen hebt, maar je hebt hier op Criminalspoint feitelijk niks te vertellen. Net zoals ieder lid: Een lid heeft eigenlijk niets te bepalen, daar in tegen natuurlijk wel een meerderheid in leden.
    - Je schrijft een stuk zonder dan ook maar een keer de enter toets aan te raken, ontzettend lastig te lezen.
    - Of je zoekt aandacht, of je bent niet helemaal in orde. Dit verhaal hoort niet in een topic thuis.
    - Gamecoll is iets anders als CP, iets anders als Wouter, en iets anders als Koen. Ik heb helemaal niks met Gamecoll, maar kan met zowel Koen als Wouter goed opschieten.
    - Je Elite status is bij deze definitief ontzegt, dat kan ik je wel vertellen. En een beetje topic's openen omdat je jezelf een elite lid vind, dan ben je niet elite waardig.


    Ik ken ook Wouter's kant van het verhaal. En als je nu je ban krijgt, is dat helemaal terecht (ik ga me hier niet als crew-lid in mengen, enkel als lid zijnde).


    Zoals je aan de andere reacties kunt zien: Het gaat gewoon goed met CP. Steeds meer mensen zijn (gelukkig) tevreden, en de crew doet zijn best. Koen heeft Wouter als projectleider aangewezen, en heeft zich daar goed aan gedaan.


    Leer je positie kennen, en daarnaast graag iets over stijl en interpunctie...


    Gegroet, modereren laat ik aan Wouter over in dit geval, tenzij het uit de hand dreigt te lopen.

  • Citaat

    - Je zet jezelf neer alsof je heel wat te vertellen hebt, maar je hebt hier op Criminalspoint feitelijk niks te vertellen. Net zoals ieder lid: Een lid heeft eigenlijk niets te bepalen, daar in tegen natuurlijk wel een meerderheid in leden.


    [offtopic]Ik wel :')[/offtopic]

  • Ik anders niet, ik werd toen verbannen omdat ik zogenaamd bedreigde, ga even terug in de geschiedenis daar gaf je me ook nog even gelijk in het feit dat je me toen onterecht hebt verbannen. En oja, dat bewijs is er nog niet. En Killingdevil ik heb ook niks te zeggen nee, maar ik kom op voor mijn recht wat bij Anton, Dominic en Mitch konden maar hier blijkbaar niet meer. Dit is dus een goed voorbeeld van een gemeenschap waar maar 3 personen de baas zijn: Koen, Killingdevil en Wouter. Van Darsstar en Dein mag je tenminste nog iets, een mening uiten bijvoorbeeld.

  • Ten eerste heb ik hier niks meer, en misschien zelfs wel minder te vertellen dan de andere moderators. Daarnaast begrijp je me ook nog eens verkeerd: Je mening mag je uiten, dat mag iedereen, ten alle tijden. Maar je mag als lid zijnde niet dwingen een topic open te houden, of een Elite status af te dwingen.


    Recht van uitvoering is iets heel anders als recht van uitspraak van mening.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.05.09 21:09:38:
    Precies, jou mening staat hier toch nog gewoon? Je topic is nog open en niet verwijderd? Mag je toch minstens stellen dat jou mening gewoon door ons geaccepteerd wordt.

  • Gast, doe je dit nu alles voor een Elite status? Ik vind ten eerste dat een Elite lid zich niet zo moet gedragen maar juist het goeie voorbeeld geven.


    En ten tweede, hier helemaal een topic over maken vind ik zeer onnidig en heel kinderachtig. Hun zeggen duidelijk geen Elite status meer uit te delen punt uit!


    Als je mischien gewoon netjes was gebleven en wat dingen goed geregeld had zou je het mischien terug kunnen krijgen, maar je hebt je zeer kinderachtig gedragen en ik vind het terecht dat je de status niet (terug) hebt gekregen.

  • Ik vind dat Joshua zich een beetje aanstelt want de Administrator en de Eigenaren hebben hier het recht om alles aan te passen zonder ook maar enige verklaring voor!


    En omdat je zegt dat je een Elite-Lid was kan best die tijd weet ik niet meer, maar ik geloof denk ik eerder een Admin die voor het spel zorgt en de sfeer een beetje in orde te houden en gezellig houd dan iemand die een probleem maakt over zijn rang!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!