Beste
Ik wil graag weten welken hosting het best is voor gebruik En wat het goedkoopste is:
En waarom
Groet keizer
Beste
Ik wil graag weten welken hosting het best is voor gebruik En wat het goedkoopste is:
En waarom
Groet keizer
Zoals ik de verhalen lees van verschillende leden kun je het best naar wjsolutions. Snelle service en weinig tot geen uitval.
wjsolutions, en mark.(Extrmeclub Boy)
@RiiCky
Daar komt ook bij dat wij een nood dienst hebben
Stel je server valt 's nachts om 4:00 uit, kan je de nood dienst bereiken.
Die zullen alles binnen een zeer korte tijd weer werkend stellen.
Bestellen van producten vind ik momenteel nog beetje langzaam, maar daar komt verandering in.
We krijgen een geheel geautomatiseerd systeem, zodra je besteld wordt alles direct ingedeeld, dus je hosting kan binnen 10 minuten actief zijn.
Afhankelijk van de domein TLD uiteraard, maar je kan via het IP wel je webhosting pakket bereiken.
VPS en Dedicated gaat wel iets langer duren aangezien die handmatig besteld worden.
Oke maar ik begin binnen kort een project waar je game kan laten keuren dus daarom wou ik weten wat best hosting is dan kan ik dat door geven aan die mens snapje
Ik zit nu al een half jaar bij WJSolutions en heb eerlijk gezegd nooit een misverstand etc. gehad. Snelle service, een hulplijn die altijd openstaat. Goedkope hosting, domeinen zijn goedkoop. Een echte aanrader voor ieder budget !
Ik host ook bij WJSolutions, helemaal perfect (h) Voor een ander project gebruik ik Antagonist, daar ben ik helemaal niet zo tevreden over |-)
Misschien verstandig om je budget voor je hosting erbij te vermelden.
Ik zit nu ook sinds een aantal weken bij wj en moet zeggen goede support. Daarbij heb ik ook een VPS server en moet zeggen WHO. Zeer goede service als de server niet reageert, en daarbij de storing dienst nummer werkt ook heerlijk.
heb alleen 2 dingen te zeggen.
1. Top support
2. Goedkoop voor wat je krijgt
MVG Mike
Hier het zelfde verhaal over Wjsolution! Echt super kwaliteit, dienstverlening, support, goedkoop, ...
Ik heb al bij one.com <- Slechte support, Geen hulp bij een probleem, ... Noem maar op voor de mensen die me niet geloven, heb nog al de Helpdesk tickets.
Heb dan bij FlexHosting ook delicated server gehuurd maar deze personen zijn echt duur.
Mijn conclusie ik blijf bij WjSolution.
Hoopelijk heb je wat aan al deze reacties.
Neem WJSolutions
Super Support, lage prijzen, goede kwaliteit, noem maar op!
Axl_H
Daar kunnen ook neppe reports gedaan worden, hebben wij ook gehad door iemand die hier zit.
Leukste was dat die persoon niet eens een klant van ons was en nooit zal worden ook.
Inmiddels is hij dus ook bekend bij grotere bedrijven zodat hij een keer aangepakt wordt.
Die rating verwijderen ze alleen niet, dan moet je per brief een aanvraag doen en dat kan 2 weken in beslag nemen.
In die tussentijd blijft de rating dus wel gewoon staan, daar doe je niks aan.
Wij hebben toen besloten daarmee te stoppen, we gaan niet elke rating bekijken kost gewoon teveel tijd.
Ik zeg ook niet dat het klopt, maar het kan een eventueele richtlijn zijn. Uiteindelijk komt de de beste keus toch bij jezelf
http://gethost.nl
Voor 1,00 EUR per maand heb je F.U.P. dataverkeer.
Dit had WJsolutions eerst ook, maar nu helaas niet meer..
Daarom is planemania.nl ook bij gethost.nl gehost, omdat ik niet wist hoeveel verkeer we zouden gebruiken.
Lars
@larsisgoed9
Dat heeft gethost.nl dus ook, je hebt f.u.p. maar het stopt ergens.
Het dataverkeer wat u in ieder geval mag gebruiken vindt u in onderstaande tabel. Let op: U mag hier dus meer verkeer verbruiken, zonder extra kosten.
GetLite 10.240 MB
GetMiddle 12.288 MB
GetLarge 15.360 MB
GetPro 17.408 MB
Dit is dus van gethost.nl, je hebt niet echt een fup daar.
10 GB is niet echt veel. Gemiddeld met 50 man online per dag zit je op op 200 gb tot 300 gb per maand.
Als ik jou was zal ik wjsolutions nemen, goede support en goede kerol is willem.
@hierboven
Ik snap je niet, heb je een eigen hosting-bedrijf maak je reclame voor een ander.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!