Moet je proeven Guitar is echt lekker je gaat er nog een willen eten
Ik zit al vol als ik de helft op heb
Doner
- Gangstawar
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ben 3 tentjes afgegaan voor je, maar ze willen het allen niet kwijt >.>
Ondertussen wel broodje doner gehaald 8-)
-
Citaat van Yoichi
Makro heeft dat soort dingen wel, in ieder geval die bij ons.
Verder schaamte aan iedereen die het nog nooit op heeft.
Shoarma, döner, gyros, het lijkt allemaal op mekaar maar het is toch net ietsie anders, en niks lekkerders dan die zooi in een pita broodje met een lekkere dikke klodder knoflooksaus erbij.
Daar ruil ik m'n frikandel speciaal graag voor in eens in de week.Ik eet geen shoarma omdat ik het gewoon niet lust, ook gyros vind ik niet lekker.
Moet ik me daarvoor schamen dan ^o)
Doe mij die frikandel maar, die lust ik altijd :p
-
Haha superior, dat is ook een mengelmoes hoor :'-)
-
Bah... Een frikandel die worden echt na een tijdje vies.
-
-
Gangstawar karmez(naam van leverancier) gebruiken de meeste tentjes hier in rotterdam heerlijk vlees!:D
-
Doner kan je niet kopen in de winkel, en al helemaal niet in de winkel.:O. mijn vader heeft een shoarma zaak gehad in nijkerk, genaamd Shalom. 3x op rij de beste van de veleuwe, en ik kan je verzekeren, doner gaat niet per kilo, dat gaat namelijk per bestelling bij groote vlees groothandel, dus per 50 kilo (A).
tenzij je egt honger hebt moet je even snel kvk aan maken voor dat :P. haha
-
-
Ik ben "bekend" bij verschillende shoarmazaken in rotterdam, die bestelden hun vlees bij Tabara:
http://www.tabara.nl/index-website.htm -
Het ziet er inderdaad erg lekker uit, ik er ook is een gaan halen
-
-
-
Broodje doner kebab(L)
-
Waarom wil je kapsalon beginnen?
Er zijn te veel shoarma zaken.
Ga beter zaken doen op cp verdien je denk ik zelf meer mee:P -
zo'n groot ding is minimaal 250 eurotjes.
-
Citaat van larsisgoed9
Heey, woon je ook in Nijkerk?
Shalom die kende ik ja, nooit iets gehad maar wel veel dingen over gehoordLars
heej lars, ne eik woon zelf niet in nijkerk, maar me vader had daar de zaak shalom gekocht, hebben we 3 jaar lang gehad, mijn vrinding woont daar, ik ga er vanaaf weer heen blijf bij haar slapen (A) hehe, woon jij wel in nijkerk.?
Cass, en nee dat kost niet 250 eurotjuhs, als je ebetje goede kwalitiet wilt, dus niet dat vieze langee lappige harde doner, betaal je simpel per kilo 6 a 7 kilo, en dat maakt dus per 50 kilo hmm.. van 6 euro, 300 euro, en die wij gebruikte was 6,30 dus reken maar uit. (A) maar dan heb je wel een groote dikke rol he haha, en tiss heeerlijk haha.
-
-
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!