• Hey Allen,


    Zonet heb ik mijn nieuwe android game uitgebracht en ik had graag van jullie wat extra feedback.
    Graag had ik ook geweten op welk toestel je het spel het geprobeerd en of er eventueel toestelspecifieke fouten zijn.


    De game is te downloaden via deze link .



    Alvast bedankt!

  • Leuk spel.
    Mijn record is level 5 wel maar.


    Het is verdraaid moeilijk, al vrij snel.
    Ik adviseer de moeilijkheidsgraad iets trager te laten oplopen.
    Dan gaat men langer spelen en meer tevreden zijn.


    Verder reageerde hij iets te traag op nieuwe swipe richtingen en weet ik niet hoe, maar soms begon hij iets schever te lopen.


    Je film trailer: de eerste paar seconden zijn slecht, die zou ik eruit halen.
    De eerste 10 seconden staat hij daar gewoon, met irritant geluid, je ziet de game niet.
    Verder vertelde de trailer me ook niet de bedoeling van het spel, dat kan beter en aantrekkelijker.


    Veel succes!

  • Ik vind de reclames erg storend, maar dat terzijde. Het is een verdienmodel. Ik ben het met K.Rens eens. Het wordt te snel te moeilijk. Ik zou er een nieuw element in het spel doen. Verder is het ook fijner spelen als je poppetje eens wat sneller liep. Daarbij kan ik het ook niet afsluiten op mijn LG Optimus L9.

  • Bedankt allen voor de feedback. Ondertussen is er een eerste update die stilaan te downloaden valt waarin de moeilijkheidsgraad iets lager zou moeten zijn en het swipen beter zou moeten werken. Verder neem ik jullie ideeën mee voor nieuwe updates. Nogmaals allen bedankt !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!