Sinterklaas actie: zoek, bedenk en win!

  • Beste leden,


    Omdat wij iets leuks voor jullie willen doen met Sinterklaas hebben we besloten om een geweldige actie samen met Sinterklaas te doen.


    Voordat ik de exacte details vertel willen jullie natuurlijk weten wat er te winnen valt. Nou, als jullie Sinterklaas kennen dan weten jullie dat dit uiteraard een verassing is!
    De zwarte pieten K.Rens en L.Groot hebben verassingen voor één deelnemer.

    Deze verassingen zullen worden opgestuurd naar de winnaars per post.


    Nu, om hier kans op te maken dien je twee uitdagingen te voltooien.


    Allereerst dien je alle elf de verschillen te vinden.
    Vervolgens bedenk je een geweldige slogan voor ICTS.


    Als je deze uitdagingen volbracht hebt dien je beide antwoorden naar mij op te sturen.


    Op basis van het aantal gevonden verschillen en de kwaliteit van de slogans zal Sinterklaas op 5 december de winnaar bekend maken!
    Om onze goedheiligman niet te overspannen dienen de antwoorden opgestuurd te zijn voor 4 december.


    Edit: Tip:
    Onderste plaatje is afgesneden en iets lichter. Dit is opzettelijk om valsspelen te voorkomen! Dit zijn geen verschillen!


    Succes allen!


    Met vriendelijke groet,
    Tim
    Namens de crew en Sinterklaas

  • Weet niet of er heel veel mensen mee willen doen of het aan iets anders ligt maar https://timvandenbelt.com/assets/ICTS.pdf is de hele tijd aan het laden en hij komt maar niet.


    Hallo,


    Dit kwam door iets ongeuluks, ziehet volgende berichtje van mijn provider:


    Mvg,
    Tim

  • Ik kwam gisteren heel toevallig dit topic tegen, dus ik heb toen ook meteen mijn inzending gestuurd ;)
    Ben benieuwd wanneer de winnaar bekend wordt gemaakt!

  • Kan je hier nog aan meedoen? :whistling:
    Ik heb al een paar verschillen gevonden :P
    Kweet alleen geen leuke slogan :S

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • L.Pappalettera,


    De actie is al een aantal dagen/weken afgelopen helaas.


    De actie is gewonnen door Grily! Hij was op tijd met inzenden en heeft 11 van de 12 verschillen gevonden + een slogan waar we allicht iets mee kunnen doen. Ik heb contact met hem gehad en het kerstpakket komt zijn kant op.


    Grily van harte gefeliciteerd en namens het gehele ICTscripters team dank ik iedereen voor zijn/haar deelname!


    Metr vriendelijke groet,


    Lars Groot
    Beheerder ICTscripters

  • Wel toevallig dat een gebruiker die lid is sinds 22/04/2012 met maar 3 posts in het verleden (Waarvan de 3 posts dan nog in deze topic) deze wedstrijd wint. Daarbij is de data van het profiel van Grily ook nog eens redelijk generisch. Ik wil hierbij niks insinueren en wens Grily veel plezier toe!

  • Wel toevallig dat een gebruiker die lid is sinds 22/04/2012 met maar 3 posts in het verleden (Waarvan de 3 posts dan nog in deze topic) deze wedstrijd wint. Daarbij is de data van het profiel van Grily ook nog eens redelijk generisch. Ik wil hierbij niks insinueren en wens Grily veel plezier toe!

    Begrijpelijk natuurlijk.
    Ik had ICT Scripters bij mijn bladwijzers staan en heel toevallig dacht ik, ik bekijk de site nog eens.
    Dit was 4 december om ongeveer 11 uur 's avonds. Ik zag dit topic en kon nog snel meedoen, vandaar ;)

  • Het maakte voor deze actie niets uit hoe lang of je lid was/bent of hoeveel posts je hebt. Het doel was om de opdracht binnen de gestelde termijn uit te voeren en dat heeft hij gedaan. Zijn profiel is dan misschien niet gevuld maar is ook niet tegen onze regels ingevuld dus is Grily gewoon de terechte winnaar!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!