Gez: promoter voor 18+ webshop te promoten.

  • Beste ICTérs


    Bijgaand ben ik opzoek naar iemand die mijn webshop wilt gaan promoten. Je krijgt per bestelling een x bedrag als vergoeding.


    Voorwaarden:


    1, je dient 18+ te zijn gezien er in de webshop zich niet alleen lingerie bevind.
    2, Gezien we met een credit nota werken zal het bedrag excl btw worden uitgekeerd gezien wij als bedrijf dan de BTW afdragen aan de Belastingdienst.
    3, Vergoeding wordt alleen uitgekeerd indien koper ook daadwerkelijk betaald heeft.
    4, Je dient je wel aan de website beleid te houden waar op je adverteert.


    Vergoedingen liggen tussen de 0,50 en de 5 euro excl BTW per bestelling.


    Indien interesse kan je per pb contact met me opnemen.


    Gezien de Regels hier op ICT kan en mag ik helaas de link niet posten. Deze is via PB opvraagbaar en zal alleen worden uitgegeven indien je 18+ bent.

  • Is een verwijzing naar het werven van promotors voor een erotische winkel. Als dit a niet tegen de regels is zal het b niet verstandig zijn om dat hier te vragen. Veel mensen nog geen 18+. Daarnaast zijn er genoeg andere online forums die formeler met dit soort dingen omgaan.


    Ik vind dit bericht een misplaatste werving op dit forum.

  • Is een verwijzing naar het werven van promotors voor een erotische winkel. Als dit a niet tegen de regels is zal het b niet verstandig zijn om dat hier te vragen. Veel mensen nog geen 18+. Daarnaast zijn er genoeg andere online forums die formeler met dit soort dingen omgaan.


    Ik vind dit bericht een misplaatste werving op dit forum.


    Als het je niet aanstaat reageer dan niet. Er is niks voor niks een Topic voor Adverteren + SEM + Reclame. Tevens mag ik alleen het volgende niet:


    Forum Regels
    1, Plaatsen van erotische teksten en of foto's (gebeurt niet)
    2, Plaatsen van erotische links (Gebeurt niet)


    Gelieve vanaf nu on topic.

  • Ik bevestig Willem's topic even. Het is niet omdat Willem super moderator is dat hij daarom zulk soort topics mag plaatsen. Dit soort topics zijn toegestaan, mits er geen links en/of afbeeldingen in verwerkt zijn. Als dit via het PM-systeem of buiten ICTScripters om gebeurd is er niets aan de hand en dus de verantwoording van de aannemer zelf.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!