Bezoekers blijven?

  • Beste CP'ers,


    De bezoekers resultaten van mijn nieuwe webshop SuperHoesje zijn nog niet zo best. Doormiddel van Google Analytics ben ik er achter gekomen dat mensen mijn pagina weer redelijk snel verlaten.


    Wat zouden jullie nog verbeteren. En wat houd jullie weg? Of vinden jullie het er goed uitzien?


    Graag uitleg!


    http://bit.ly/xPdcbT

  • Het oogt niet erg profesioneel aan dat is ook al een reden waardoor je uw bezoekers weg slaat op een een of andere manier.


    Ook uw logo is nogal standaard doe daar ook eens wat mee.

  • De hoofdkleuren die jij hebt is voornamelijk rood/roze en dit zorgt ervoor dat het voor mannen standaard minder aantrekkelijk is. Ook is het aanbod niet erg groot en zijn er website waar je pagina's vol met hoesjes hebt.


    De naam 'superhoesje' doet me ook denken aan condooms. Iemand die de reclame "Zonder hoesje niet in het poesje" nog kent, die onlangs was afgekeurt?
    Er is ook niet echt een plek op de website die je aandacht trekt en daardoor wordt de meest drukke plek op je website diegene die het snelst op valt. Daarnaast zul je met dit soort websites niet meteen een afzet hebben van een paar duizend per dag.


    Daarnaast zou ik de optie tot betaling via paypal ook implementeren.


    Ik zou trouwens even op internet zoeken naar wat de mens aanspreekt, wat voor kleuren welke emoties oproepen (let wel op dat de combinatie kleuren ook erg hierop inspelen)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Ik zal eigenlijk de kleuren idd wat anders maken, veels te wit / roze, zoals Jopitan komt met het idee van Paypal zou ik ook betalen via acceptgiro etc toestaan, niet iedereen kan betalen met Ideal / Paypal.


    Zoals Cas vermeld is het altijd verstandig om een Keurmerk te hebben.


    Goed is dat er wel een kvk nr vermeld is.


    Mis een mooie logo, dat is wel jammer.

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!