Afspraak veranderen.. mag dit???!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • A.Bijlsma heeft verteld dat hij de website weer teruggekocht had.. maar nu geld nodig had .. dus heb ik hem overgekocht.. ik heb hem betaald.. maar hij heeft nog geen antwoord gegeven.. want als hij me opgelicht heeft .. voor 30 euro vind ik niet niks.. ik voel me wel een beetje kut :(( want het begon met 5 euro.. en nu is het 30 euro geworden.. terwel ik eigenlijk dat geld nodig had maarja.. :S

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • http://www.sitedeals.nl/websit…/154570-osbanditi-nl.html
    Ik heb ook enkel het domein gekocht.
    source kreeg ik er gratis bij en heb ik er ff opgezet anders is het een leeg domein.


    A.Bijlsma heeft me nog niet eens gecontacteerd, dat mocht hij wel doen.
    Ik heb enkel een push aanvraag gekregen deze heb ik genegeerd en een mail getuurd naar versio.


    Ik heb alles gedaan via Sitedeals, zoals je kan zien via het topic en link.


    Ik wacht af op een antwoord van A.Bijlsma

  • Citaat van Sourceshop

    Dan zit u even in problemen, de source mag u niet e koop aanbieden. Dit wordt tevens gemeld bij one two gaming en die 25 euro gaat u niet helpen met de kosten via hen spijt genoeg.


    dit is een volledige unbugged versie ervan.. (v3 heb ik gezien) en daarvoor wou hij het extra geld hebben.. dus voor de domein en source.. en ik heb ook in een bericht van hem gezien van dat ik de webhosting erbij kreeg.. maarja dat denk ik niet echt.. mja hopelijk regelt A.Bijlsma dit wel even.. want ik heb wel even 30 euro betaald..

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van Sourceshop

    SOurce is niet zijn eigendom en unbugged klopt ook niet :s


    One two gaming is bericht hierover. Want banditi of remakes mag u niet verkopen!


    Is tegen de regels.


    dan alsnog heb ik 30euro betaald voor de domein die ik graag terug wil zoals hij zij.. tenzij ik toch de website krijg.. want ik heb betaald nu zou ik het ook heel graag willen..8-)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.


  • Dit is dus pure oplichting en aangezien je die afspraken al gemaakt hebt moet je zelf op de blaren zitten en niet je klant.


    Dit kun je gewoon niet maken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!