Posts by scarface

    Hallo,


    Na een tijdje zoeken heb ik uitgevonden dat ik hem op poort 80 moest zetten. Bedankt voor de hulp het werkt nu perfect !


    Groeten.

    Hallo mensen,


    Ik ben bezig met experimenteren met crytpovaluta te maken, op het bitcoin algoritme SHA-265.


    Nou heb ik alles bijna voltooid maar moet een merkle root hash maken. Dit scriptje zou dit moeten doen maar het is voor litecoin op het scrypt algoritme.


    Iemand een idee hoe ik dit op het bitcoin sha256 kan krijgen ?

    Jij hebt totaal geen visie.


    Je legt niet uit wat je plannen zijn of wat je doel is, misschien even goed uitleggen wat je nou precies wil en waarom.


    Je zoekt iemand om een project mee op te starten registreert een paar domeinen en hosting and thats it.


    IPV met een whitepaper een plan van aanpak, concept of wat dan ook maar aan te komen, vertel je 0 % over je project en zoek je ook nog is iemand om hier mee in zee te gaan.


    95% van alle crypto currencies zijn SHIT coins/ico's/ipo's en andere rommel en de 5 % die wel goed zijn, zijn cryptocurrencies die meestal van elkaar verschillen hebben dus andere normen en waarden. Dit kan je dan ook onmogelijk vergelijken met een site die de waarden van verschillende valuta weergeeft.


    Het is een valuta net zoals de euro en dollar, ga je ook niet vergelijken met een pricewatch site.

    Je hebt het domein cryptoprijs geregistreerd maar nog geen idee wat het gaat worden ? , klinkt allemaal niet erg logisch.


    Cryptoprijs zie ik geen nut van in, er zijn al talloze coinmarketcap clones. Het is dan ook geen wereldwijd domein, het is in het nederlands...





    Ben zelf bezig met experimenteren met een eigen crypto valuta gebaseerd op het bitcoin algoritme ( sha-256. Alleen dan sterk verbeterd omdat bitcoin momenteel een valuta is voor grote investeringen en geen kleine betalingen zoals het bedoeld was om te worden.


    Ik programeer in pyhton en op het django framework. We hebben nog een paar goeie ideene omtrent crypto currency, maar deze vergen goed development.

    Hallo,



    Wij zijn druk bezig met de tube style websites aan het oprichten voor meerdere soorten videos ( Waaronder ook erotica websites).


    http://www.fulltiltgarage.com


    Dit is de website waar ik momenteel mee bezig ben.


    Gebruikers kunnen hier hun auto videos op uploaden en online bekijken. Mensen kunnen ook foto albums uploaden en blogs schrijven.


    Mocht dit een succes zijn dan wil ik later ook auto meetings bijwonen en foto's / videos maken en blogs erover schrijven.


    Er worden inkomsten gegenereerd uit advertenties.


    Groeten Scarface.

    Hallo,


    Ik heb geen verstand van HTACCES.


    zo heb ik deze file dan ook gekregen.



    Apache Configuration
    Options 
    <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^badbull.eu [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.badbull.eu/$1 [L,R=301] 
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule .* loader.php [L,QSA]
    </IfModule>

    http://www.badbull.eu, geeft nu een andere melding weer ( internal server error ).

    Hallo,



    Ik heb een probleem met mijn htacces file, probeer een source op een versio host te zetten maar krijg steeds HTTP 500 error.



    Iemand een idee wat er hier gaande is ?


    Groeten.

    Geachte leden van ictscripters.


    Ik ben bezig met een cloud mining dienst op te richten die zich richt op het verkopen van bitcoin mining power ( giga hash ) onder de naam : https://rawminr.com/.


    Ik ben een gedreven bitcoin miner met ongeveer 65 TH aan miningpower die mij elke maand rond de 20 bitcoins opleveren. We zijn van plan om een mining faciliteit te starten in norway gebaseerd op het climaat, internet, goedkope stroom.


    Ik zoek iemand die een front en backend voor mij kan maken, en daar ook nog bij het uiterlijk kan verzorgen.


    Budget is aanwezig kan in bitcoins worden betaald,.


    Groetjes Scarface.

    Hallo ,


    Ik ben al een tijd bezig met affiliatie marketing en doe mijn research via google keywords tool, aleen nu is het gewoon kompleet verandert en werkt het niet meer ? Hoe krijg ik de oude google keywords tool terug ?

    Gewoon een fatsoenlijke crypter erover heen gooien FUD ! , je kan netstat -A invoeren in cmd dan kan je ip zien.