Posts by scarface

    Hallo,


    Ik heb nu een server minecraft nou zoek ik nog wat fanatieke bouwers die het leuk vinden om een wereld te bouwen. Zelf ben ik nog niet 1 van de besten maarja daar moet je het maar mee doen. Er moet een gebouw komen als spawn area die zal ik sloopvrij maken met een mod zodat niet elke mafkaas het sloopt.


    Jullie kunnen de server joinen op : 37.72.100.73:25566 , ideen suggesties zijn welkom in de server of dit topic uiteraard.


    Groeten Scarface.

    Het is voor groep 1/2 die zijn niet zo kieskeurig als elk ander lid hier. Je moet je ook wat verdiepen in het feit dat het maar kinderen zijn en dat dit wel een fatsoenlijke poster is. Gewoon lekker verder gaan en als jij denkt dat het goed is print je hem uit.

    Ik geef gewoon mijn mening over jouw community project of verwacht je aleen maar positief ? , Je moet ook over de nadelen van zoiets praten. Ik weet een aantal codeurs van deze website en die ken ik al jaren. Hun heb ik bijna nog nooit van mijn leven iets zien posten over een script wat niet werkt.


    Maar of zij voor jou speciaal omdat jij deze community wil representen met een source die uiteindelijk 2 x gebruikt word mag je van mij je tijd besteden suc6 ermee. Zelfs een paar van de beste programeurs verliezen hun intresse.


    Veel suc6 met je PHP, MSQLI, JQEURY, HMTL5 ,CSS3 project.

    De ene wil HTML5 de andere HTML , de ene wil javascript de andere wil jquery . De ene programeert object oriented de andere niet de ene heeft belangstelling bij MSQLI en de andere weet er niks vanaf .


    Je kan nergens vanuit gaan dat dit wat voor moet stellen , aan de hand van je vorige topics gezien heb je totaal tot bijna geen ervaring met php. Je ken mischien wat van een tutorial overtypen maar om de meeste functies van php te snappen heb je jaren nodig je leert het niet in een maand/week.


    Je hebt nog nooit iemand geholpen met een stuk code waar een fout in zat, vanuit dat punt kan ik al zien hoeveel iemand ervaring heeft op het gebied van coderen. Ongeveer de helft is zo triest om zijn leeftijd verkeerd in te vullen zodat zijn profiel wat stoerder staat 22/33 terwijl ze nog pokemon spelletjes spelen en kaartjes verzamelen. ( de meeste posts verzamelen ) - ( zichzelf een designer noemen terwijl hun werk er niet uit ziet.


    Het doel van zo een spel is om geld te maken door het spel op een hosting te gooien en leden te zoeken en hun te laten bellen voor credits. Of wil jij soms beweeren dat er nog maffia spelletjes zonder belservice is ....

    Dat jullie graag een spel willen hosten die door een community word gemaakt en de verdiensten voor jullie zelf willen houden is niet mijn pakkie aan . ( zeg gewoon dat je er aan hebt meegewerkt )


    Als jullie alemaal beginners zijn dan zal je zelf eens 3 x tegen de zelfde steen stoten. Zoiets maak je niet met een paar beginners die amper kunnen rekenen met php ect . Dit is zelfs nog een heel werk voor iemand die al meerdere jaren ervaring heeft .

    Wat heeft het voor nut om met de hele community een script in elkaar te "kakken" denk ook niet dat je veel mensen gaat trekken hiermee. Tegenwoordig zijn maffia games uit te tijd of ze zitten alemaal op mijnmaffia site's.


    Daarintegen codeert iedereen anders om dit nou met iedereen als 1 stabiel foutloos spel inelkaar te plakken gaat hem ook niet worden. Vind dit ook zwaar belachelijk dat je zelf geen ervaring hier mee hebt en dat je gewoon wil toe kijken hoe iedereen aan dit project werkt. Als je zelf nou eens in de boeken duikt dan kan je je eigen spel gaan maken .

    Beste ,


    Tegen wat voor een tarief kunt u zulk soort scripts maken ? Met zo een soort portfolio komt u al meer in aanmerking voor een opdracht dan de simpele webtemplates zonder links of werking.


    Groeten.

    Ik heb het helemaal in het begin nog is gespeeld maar ik had geen idee dat het zo'n brok mee code was (ik heb wel een vps maar niet met al teveel ram nog over )
    En misschien een tip voor de mensen die geintresseerd zijn in een vps ik heb hem gehuurd bij burstnet goede kwaliteit / prijsverhouding en bij versio ben ik en vele anderen niet echt te spreken over de snelheid van de servers.


    Dit vind ik gewoon pure onzin , mojang als bedrijf hun code niet optimaal voor elkaar hebben ? Het is een profesioneel bedrijf met goeie coders in dienst hun releasen geen versie zonder dat het optimaal gecodeerd is. Het budget wat hun hebben is ook niet te weinig om een goeie stabiele game neer te zetten. ( je kan het zelfs op een mobiel/ipad kopen om het daarop te spelen en het werkt. )


    Omdat mischien jou computer geen videokaart of niet aan de specificaties voldoet hoef je nog niet als statement neer te klappen dat hun code niet deugt, dit vind ik wel een behoorlijk groote beschuldiging. Je moet niet je eigen lag/overige/niet voldoende hardware op hun afschuiven.

    Beste ,


    Kunt u eens een stuk voorbeeld code geven bijvoorbeeld van een stuk MSQLI , PHP en HTML en CSS en JQUERY bij elkaar? De dingetjes die u nu hebt gemaakt zijn erg simpel en zo na te maken als je even op google zoekt.


    Groeten,

    Je kan niet vanuit dutchleader of een gpt site verwachten dat iemand wat koopt en of hij blijft op de site. Hij is er uiteindelijk om maar 1 ding en dat is geld / punten verdienen om zijn klik link of website te promoten. Je kan van geen enkele simpele ziel verwachten dat hij nog even op je website kijkt en zich aanmeld.


    Dit doordat iedereen zijn eigen smaak heeft en niet als voorbeeld van een lucifersdoosjes verzamelaar op een auto tunings website komt.

    Hallo,


    Denk niet dat het goedkoop is om zelf zo een hosting bedrijf te starten. Denk dat je rond de 500 kwijt bent voor alleen al licenties template KVK noem maar op. Dan moet je ook nog een server huren voor een groot bedrag per maand daar word je ook niet vrolijk van.


    Je kan het op zijn minst proberen en kijken of je er klanten mee kan binnenhalen en als het niet werkt kan je er op elk moment mee stoppen. Omdat ik net een auto / verzekering / telefoon abbonoment heb gekocht heb ik geen cent meer over voor een Vps of laat staan een hostingbedrijf starten.


    Groeten

    Beste ,


    Als je de tijd neemt om het even door te lezen kan je het doel er wel uit halen. het gaat om een server voor de betaalde versie van minecraft. Een Vps is prima voor rond de 20/30 spelers, in ruil voor de Vps kan ik reclame op de server maken door bijvoorbeeld


    : om de aantal minuten een tekst te printen in de chat met gehost door .... .nl


    Banner maken met reclame erin en die op serverlijsten posten.


    Een wereld maken filmen en op YouTube posten met in de beschrijving een link naar de website .


    Ik heb op Google gezocht voor Nederlandse minecraft hosters maar kan er niet echt 1 vinden. Dus vandaar dat een hostings bedrijf daar zijn slag uit slaan.


    Groeten.

    Hallo icts,


    Ik ben op zoek naar een Vps voor een minecraft server het hoeft niet een beest van een server te zijn maar des te meer ram vergroot het aantal spelers. In ruil daarvoor wil ik reclame maken voor bijvoorbeeld hosting van minecraft servers, er zijn niet echt Nederlandse minecraft server hosters. Misschien wel een goed promotie middel voor verhuurders om een nieuwe branche te beginnen. Geintreseerd laat het me weten !



    Groeten

    Beste leden ,


    Ik zoek geen host omdat ik niet ga betalen om iemand wat te laten downloaden, ik wil best voor zo een programma een paar centen betalen maar moet ook weer niet te gek worden zolang het mij uuren werk bespaard vind ik het best. Ik zoek geen host of VPS danku.


    Groeten.

    Hallo,


    Ik ben wat aan het experimenteren met torrents , nou wil ik mijn torrent op diverse site's uploaden. Moet ik nou bij elke torrent die ik maak 15 accounts aanmaken om iets te uploaden of is hier een tooltje voor dat dit 10 x zo snel gaat door het gewoon 1 x in te vullen en up te loaden ?


    Groeten.