Ik heb net een xbox opgehaald maar ik zit nu met het probleem dat ik dus niet online kan spelen.
Ik hoop dat iemand nog zo'n " 48-hour Gold" trial voucher voor mij over heeft want ik had al online gekeken maar kwam er niet echt uit.
Iemand nog een xbox 360 48-hour trial code over?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ken je niet een paar tientjes ophoesten voor gewoon een abbonoment ?
-
enige plek hier in de buurt zijn de free recordshop en de bartsmit, beide uitverkocht. free recordshop zou waarschijnlijk volgende week nieuwe voorraad hiervan binnen krijgen.
-
enige plek hier in de buurt zijn de free recordshop en de bartsmit, beide uitverkocht. free recordshop zou waarschijnlijk volgende week nieuwe voorraad hiervan binnen krijgen.
Indien dat het probleem is:
http://www.xbox.com/nl-NL/ hier kun je Xbox live Gold kopen. Betrouwbaar is het aangezien het van Microsoft zelf is.
-
Heb geen creditcard.
-
Als je de xbox360 net hebt dan neem ik aan dat je ook net een account hebt aangemaakt?
Zo ja, dan krijg je altijd 1 maand gratis goldMocht dit niet het geval zijn en je kan momenteel geen geld missen ervoor, kan je altijd (tijdelijk) een nieuw account aanmaken. :p
-
Ja maar dan moet je dus eerst je creditcard gegevens invullen. (had ik ook al op youtube gezien), Al snap ik niet dat als het gratis is, je een creditcard nodig hebt. Btw, speelde voorheen MW2 op de pc (4d1) maar vind mezelf niet zo goed met de muis als het gaat om fps games. Dus heb hierom ook die xbox 360 opgehaald, en hij was van een kameraad van mij hij had geen internet. Blijkbaar dus tot volgende week afwachten?
-
Ik heb zelf nergens bij het registreren of aankopen van Xbox live Gold mijn creditcard gegevens nergens moeten invullen, simpel weg via Ideal betalen.
-
Idd bij het aanmaken van het account (op de xbox zelf) hoef je geen creditcard nummer in te voeren.
-
Ik heb paypal hiervoor gebruikt. Kon ik gewoon via de xbox doen.
-
Gewoon via Ideal
Goeie site, al meerdere malen besteld en gelijk de code op het scherm.
-
hier kun je gewoon via ideal of overschrijven doen : http://www.gamecardwinkel.nl/nl/groothandel en nog goedkoop ook deze maand xbox 12 maanden 34,99,- + ideal kosten = 37,99
en als je kvk heb gaat de belasting er ook nog eens af! -
Moet je betalen om online te kunnen spelen op de xbox??
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!