Posts by scarface

    De mediawinkel waar ik op dit moment stage loop, krijgt via livesync gewoon alle producten binnen zonder ook maar wat te hoeven doen. Dit is zeker een "must" met boven de duizend producten!



    U bedoelt dat jullie een doos met producten krijgen de bon inscannen en het staat in de webshop ? , bij ons in de zaak hebben we een prijzen tang waarmee je elk product individueel moet prijzen. Ook als er producten besteld moeten worden dan bellen ze altijd dit zorgt voor veel stress omdat ze soms aleen bellen om te vragen of de winkel open is als je dat online zou kunnen doen dan heb je minder mensen die bellen en kunnen ze online kijken of hun product er is.

    Beste TS,


    Ik heb zat te doen omtrent een webshop vullen , mijn vader is de eigenaar van een tweewieler zaak. Alleen het werk van het vullen van de webshop is een zeer groot karwei er zijn circa een ton aan onderdelen te verkrijgen. Er ligt op voorraad bij de winkel aan onverkochte onderdelen circa 100.000 in verkoop waarde.


    Er word momenteel niet goed bijgehouden hoeveel en van welk product op voorraad is dit gebeurt allemaal in een kladblokje. Met een webshop en kassa systeem die bijhoud wat er word verkocht en hoeveel er op voorraad is hoopen we wat orde te krijgen.


    De snelste manier lijkt me om de leveranciers te vragen of ze alle producten in een csv of andere soort van tabel kunnen zetten zodat je het via een csv kan uploaden naar de webshop.


    Dit is een zeer grote klus en neemt veel tijd in beslag. We draaien momenteel op een verouderde versie van prestashop, ik zal hem updaten naar de laatste versie allen zijn er dan wat moeilijkheden met de template.



    Wat is uw leeftijd en wat voor tarief rekent u voor dit werk ?

    Hallo , icters.


    Ik zat eens op de media markt website te kijken voor een laptop en die zou ik wel graag met de gespreid betalen . Alleen nu is mijn vraag kan dit ook als je studiefinanciering krijgt of moet je perse een baan hebben ? Ik krijg rond de 600 euro studiefinanciering, maar als ik bestel krijg je alleen de mogelijk heid tot": inkomstenbron : loondienst, uitzendkracht, zelfstandige , uitkering. Hier staat geen studiefinanciering bij dus ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik dit zou kunnen orderen dan.


    Weer iemand hier meer over ? , bijvoorbaad dank.

    Hallo,


    Voor een nieuw project zoek ik een poker cms/client, ik heb zelf al uuren rond zitten speuren maar heb niks hierover nog niks kunnen vinden. Zoiets als de IPOKER client zoals meerdere gebruiken waaronder : fulltiltpoker/gala poker en ga zo maar door zijn een standaard cms iedereen gebruikt deze dus waarom kan ik het dan niet vinden ?


    Mijn budget licht hoog XX.XXX voor dit project.


    Groeten.

    Kijk eens aan vandaag weer een lek :


    en beveiligingsprobleem in ons systeem heeft er helaas voor gezorgd dat van een aantal accounts het emailadres en geboortedatum publiek zijn gemaakt. We hebben het probleem inmiddels opgelost. Alle accounts zijn en blijven veilig omdat deze gegevens geen toegang verschaffen tot de accounts. Mocht je toch extra voorzorgmaatregelen willen nemen, kan je altijd je persoonlijke emailadres die aan je account is gelinkt wijzigen. Houd tevens zoals altijd je wachtwoord voor jezelf. Wij nemen de veiligheid en de beveiliging van de gegevens van onze gebruikers zeer serieus. Wij bieden onze oprechte excuses.



    Dit is nu alweer de 2 de x in deze week dat hun gegevens worden gejat het begint nu wel een beetje onvertrouwbaar over te komen . !


    Dit gebeurt om de haverklap , hun zijn gewoon niet te vertrouwen om jou gegevens .

    Hallo ,


    Ik doe deze post tav mijn broertje , hij speelt nu al een aardig tijdje habbohotel. Hij had een account met meubels die erg lastig te krijgen zijn een vooral ook erg duur, het gaat om een gouden vuurdraak terwarde van 90 * 50 credits = 4500 credits volgens habbo is elke credit 14 cent waard dus dat kom neer op : 630 EURO - daarnaast zijn 3 typmachines zijn ook precies het zelfde waard.


    Dus in het geheel samen 1260 euro. Wat is er gebeurt ? , mijn broertje had 2 accounts 1 was hij op verbannen wachtend op een unban wou hij zijn andere account recoveren via de helptool hij wist de gegevens niet meer. Daarvoor moet je het volgende formulier invullen dit heeft hij gedaan.


    Voorbeeld



    Dit heeft hij gedaan en dag erna word hun helptool gehackt ( mysql injectie ) of iets dergelijks en er word een dump van alle help tickets gemaakt en zo worden zijn gegevens gestolen, met die gegevens werd zijn account met de meubels twv 1260 euros werd door degene die die database van de helptool heeft gehackt heeft gewoon vrolijk die gegevens ingevuld en zijn compleete account overgenomen. Hij heeft meerdere keeren gemaild dat hij zijn ban wou verlengen en zijn account terug wou. Habbo reageert niet .


    Heb ik nu het recht om hun aan te klagen of wat ? dit is gewoon mensen bestelen door eigen gelekte gegevens !


    Als je via ingame een moderatie roept krijg je aleen maar stomzinnige antwoorden het duurt nu al weken voordat ik een antwoord op mijn tickets krijg en ze zeggen wij vergoeden niet ?




    Dit staat in hun privacy verklaring :

    PHP
    BEVEILIGING
    Wij beveiligen jouw Persoonlijke Informatie met veiligheidsmaatregelen, waaronder fysieke, organisatorische en technische maatregelen die bedoeld zijn om jouw Persoonlijke Informatie te beschermen tegen verlies, diefstal, ongeautoriseerde toegang, openbaarmaking, verveelvoudiging, gebruik of wijziging. Alle informatie die je door gebruik van de Website aan ons bekend maakt en alle Persoonlijke Informatie die door jouw account wordt verzameld (waaronder bijvoorbeeld credit card gegevens), wordt door middel van een code versleuteld. Deze code laat je browser automatisch de door jou ingevoerde gegevens versleutelen, voor je deze naar ons verstuurt. Transacties worden niet uitgevoerd als jouw browser de versleuteling niet accepteert. Alleen geautoriseerd personeel van Habbo NL of Gelieerde Ondernemingen kunnen de betreffende  informatie decoderen en zal dat alleen doen in overeenstemming met dit Privacybeleid.


    Groeten.,

    Hallo ,


    Ik zoek per direct iemand met een gecontroleerd paypal account zakelijk , die een betaal popup voor mij kan aanmaken , graag hoor ik van u in dit topic.
    Hier stort ik geld naar over zodat het op u paypal account komt en daarna na mijne overstuurd , er zit een vergoeding aan vast uiteraard !



    Groeten.

    Zou even wachten tot de sony xperia Z ultra , z is ook mooi maar die ultra is helemaal beest achtig. Het nadeel van samsung vind ik dat de telefoons te glad zijn en zo uit je handen vallen.


    Ben zelf al een ruime tijd eigenaar van een sony xperia z wat een beestachtig toestel , zijn goeie bescherm hoesjes voor waar de telefoon volledig invalt , ook het bellen onder de douche of de mobiel onder de kraan houden is een mooie functie. Aleen de achterkant en de voorkant worden wel wat vies je ziet elke vingerafdruk in full hd !



    je kan een mobiel zoeken met een kapot scherm die iemand bijvoorbeeld niet meer wil voor een paar centen, en dan aleen het scherm overplaatsen.

    Buitenom dat ik dit project geen groot kans van slagen geef (dit soort initiatieven zijn er vaker geweest) vind ik het positief dat het geprobeerd wordt. De meesten mensen hier hebben er hobby aan te programmeren maar zijn zeker geen volwaardige programmeurs. Maar dat is niet erg, van elkaar kun je leren en als je daarin gemotiveerd bent kun je een heel eind komen.


    De deelnemers zou ik willen zeggen: organiseer goed, en respecteer elkaar en elkaars kunnen. Dan zou dit best eens goed kunnen aflopen.


    scarface: Je stelt je erg negatief op tegenover de anderen in dit topic. Maar gezien jou berichten hier en wat ik in eerdere topics van jou zie mag je jezelf ook best onder de categorie beginners plaatsen.. Overigens is het niet JavaScript of jQuery, maar JavaScript met jQuery. Dan kun je er trouwens nog voor kiezen frameworks als AngularJS of Backbone te gebruiken.



    Stel me ook niet op als programeur kan bijna niks van javascript , php , msql. Nu zeg je het zelf al dat het bijna tot geen kans van slagen heeft.