Posts by scarface

    Ja nu werkt alles , je moet hier en daar nog wat stylen he , niet alles staat even recht enz.


    Maar het is een begin en het werkt al redelijk keep it up !

    Zoek een programmeur voor een ptc website soortegelijk als neobux.


    het word geschreven in PDO , JQUERY , PHP , CSS3 , HTML5. Jouw ervaring komt wel van pas. Graag een bericht indien geïnteresseerd.

    PHP
    exception 'PDOException' with message 'SQLSTATE[42S22]: Column not found: 1054 Unknown column 'uid' in 'field list'' in /home/deb65120n5/domains/codebydc.com/public_html/core/database.php:451 Stack trace: #0 /home/deb65120n5/domains/codebydc.com/public_html/core/database.php(451): PDOStatement->execute(Array) #1 /home/deb65120n5/domains/codebydc.com/public_html/core/database.php(214): Database->insert('INSERT INTO cri...', Array) #2 /home/deb65120n5/domains/codebydc.com/public_html/core/session.php(331): Database->addNewUser('testaccount', 'testdemo', '[email protected]', 'fvM1CtB2pfgu7hN...', 'C3vmD81N') #3 /home/deb65120n5/domains/codebydc.com/public_html/core/process.php(121): Session->register('testaccount', 'testdemo', 'testdemo', '[email protected]', '[email protected]') #4 /home/deb65120n5/domains/codebydc.com/public_html/core/process.php(30): Process->procRegister() #5 /home/deb65120n5/domains/codebydc.com/public_html/core/process.php(271): Process->Process() #6 {main}
    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/deb65120n5/domains/codebydc.com/public_html/core/database.php:453) in /home/deb65120n5/domains/codebydc.com/public_html/core/process.php on line 158



    als ik registreer.]




    is er een demo account ? ,,



    tips :


    Facebook login / register.

    Oke , bedankt voor jullie reacties heb besloten het in de html css te gaan doen, stel nou ik wil het in meerdere taalen doen dan wat is het slimste om te doen om die teksten aan te roepen ?

    Hallo ,


    ik ben bezig met een tooltip geschreven in jquery,


    PHP
    <label for="username">Username</label>
    	<input type="text" name="username" id="username" tooltip="">


    Nu wil ik de text aanroepen, wat is het beste/snelste om deze text te verkrijgen , door middel het in een jquery VAR te zetten , gewoon in de HTML , of met PHP variables ?

    Beste leden ,



    Ik zit met de volgende vraag, ik heb hier een aantal input velden. en deze wil ik niet alemaal de zelfde style meegeven, hoe ging dat ookalweer in de css dat je ze alemaal een andere style meegeeft in css3?






    PHP
    <label for="username">Username</label>
    						<input type="text" name="username" id="username">
    						
    						<label for="password">Password</label>
    						<input type="password" name="password" id="password">




    PHP
    input [password] {
    
    
    }


    dacht zoiets ?

    Hallo,


    Ik wil graag geld via paypal / ukash / paysafecard / bitcoin / bankoverschrijving via de telefoon kopen. Nu kan dit nergens daarom vraag ik het hier, is er nog iemand die zijn mollie account wil aanvullen of iets dergelijks ? ik ben berijd 5 euro per 20 extra te betalen !


    Ook heb ik google play gift card van 25 , en 15 euro te koop !


    Groeten.

    Vind magento een zeer goeie source ! Dat er een beveiligingslek zich voordoet kan uiteraard gebeuren. (iedereen maakt fouten)


    Ik heb er een paar maanden mee gewerkt snap bijna alles behalve de attributensets. Stuur maar eens een pm als je hulpt nodig hebt.

    Vind het zeer vreemd, er zit een beest van een scherm in (6,3 inch) snapdragon 800 en hij is waterdicht. en dan krijg je er ook nog een sbh-20 headset bij twv 50 euro. je zou denken dat het dan niet uit ken qau kosten en dan verdienen hun dus 300 per telefoon.