Hallo,
Ik vind dit nou nergens op slaan wat heeft het voor nut om als stelletje idiooten wat dom te doen , het lijkt nergens op en wat heeft het nou voor nut om daarvoor een website te maken ?>
Hallo,
Ik vind dit nou nergens op slaan wat heeft het voor nut om als stelletje idiooten wat dom te doen , het lijkt nergens op en wat heeft het nou voor nut om daarvoor een website te maken ?>
Hiervoor moet je een pakket bij je betreffende bank kopen. Niemand kan dit voor je maken of implementeren.
Ik betaal overigens 15 euro per maand bij ABN AMRO + 0,75 per transactie ( + 150,- opstartkosten).
Lijkt me een slotje?
Waarom meteen een slotje dat slaat nergens op , je kan altijd nog paypal nemen.
http://www.mollie.nl/betaaldie…L204ajIwrUCFYdQ3god51QAtQ Geen aansluit kosten aleen kosten per transactie.
Hallo,
Bedankt voor de reactie , echter kon ik bij die provider niet een abbonoment zonder toestel lease krijgen.
Groeten.
Hallo,
Ik zoek een abbonoment met de samsung galaxy note II telefoon , ik wil absoluut geen toestel lease. Er hoeven van mij niet veel belminuten bij te zitten maar 1 gb bandwith zou acceptabel zijn. Wil ook maximaal 200 euro bij betalen de rest heb ik nodig voor mijn laptop.
Groeten.
Hallo,
Ik zoek een laptop voor mijn game design opleiding, het moet sterk genoeg zijn om (cryengine , udk, 3dmax , photoshop) op te kunnen draaien zonder probleemen. Heb een budget van rond de 2000-3000 hier voor over wil absoluut geen apple omdat ik hun oplichters vind.
Graag een intel i7 met een sterke ( mischien dubbele ) videokaart.
Groeten.
Als member op een forum site weet je niet of iemand daadwerkelijk ook echt goed kan scripten , vind het ook maar een klein beetje verdacht dat juist die persoon jou hier de hemel in komt prijzen. Waarom wilt u nu opeens het script verkopen , en waar heeft dit persoon op u forum gezeten als ik vragen mag ? , dus dit is in feitelijke een redelijk oud script.
Mischien ook duidelijk om volgende keer meteen het onderwerp erbij te gooien ?
Beste ,
deze is nog steeds te koop, de koper heeft niet geantwoord , de domein is wel verlopen.
groeten.
Beste ,
Ik wouw totaal niet bot overkomen maar ik zoek naar de ipoker client waar je een licentie of dergelijke kan verkijgen. ik heb op google gezocht en op youtube en daar krijg ik het zelfde zoekresultaat zoals ipskinner waarme u de client naar u wensen kan veranderen.
Groeten.
Ik zoek de ipokerclient de ip scanner kwam ik zelf ook al op met resultaten.
Beste ,
Ik zoek de ipokerclient , er bestaat een IPskinner om je ipoker client te skinnen maar ik kan die hele software niet vinden.
iemand met een idee ?
Groeten,.
Beste,
Ik word gevraagd door facebook om mijn account te activeren met een sms, nou krijg ik maar geen sms binnen. Iemand met een oplossing ?
Groeten.
Beste ,
Geprongelijk alles verwijderen is natuurlijk weer een apart verhaal , je krijgt altijd op je mobiel een waarschuwing of je dit zeker weten wilt verwijderen. Nu is het natuurlijk weg en dit valt niet te herstellen.
Groeten.
Beste ,
Wat denk je uiteindelijk hiermee te gaan bereiken , denk je dat het ( kindermishandeling ) gaat stoppen omdat iemand een facebook pagina maakt ? Dan heb je dat goed mis , de meeste die hun kinderen mishandelen geven totaal niks om het hele gebeuren ze hebben dit uitendelijk ook niet eens. Dan nog kan je iemand zijn innerlijke zelf niet veranderen , je kan hooguit het persoon wat zijn kind mishandelt aangeven bij de politie of dergelijke. Het is alemaal wat zielig ja maar je ken er uiteindelijk bijna niks aan doen behalve het persoon op te zoeken en hem eens flink na kijken. Veel suc6 in dit project zie ik ook niet maar wil je wel veel plezier er in wensen.
Groeten.
5 euro ! Domein intreseert me niet gaat hem uiteindelijk mij om aleen de source.
Das niet uit fils ik heb hier nog wel veel ouder pc's staan ik heb alle windows software want ik vin datleuk om uit te proberen.
Maar windows 8 wil niet overal op want kans op kapot gaan is groot
Vind dit eigenlijk wat onbenullig benoemd omdat een versie van windows echt niet je hele ( computer sloopt ) , dit is gewoon onzin geen enkel besturings systeem heeft ook maar iets gesloopt uit ook maar 1 van de 100 den computers die ik onder handen heb gehad. Weet ook bijna wel zeker dat er een logische verklaarbaare reden voor is dat je computer ( stuk ) is .
Waarde word geschat voor 1 k DL 8/10 cent, dus 5 euro beetje overdreven.
Beste,
Dit is mischien om het feit dat ze niet zo bekend zijn met dit probleem , je kan uiteraard een uniek persoon zijn die dit probleem heeft. Daarom zou ik probeeren een factory reset uit te voeren ( eerst wel even een backup maken uiteraard ) mischien dat dit enigzins uitmaakt.
Groeten.