Hallo, ik heb perongeluk al mijn bestanden van mijn SD card verwijderd, is er een manier om deze terug te zetten?
Met vriendelijke groet
Hallo, ik heb perongeluk al mijn bestanden van mijn SD card verwijderd, is er een manier om deze terug te zetten?
Met vriendelijke groet
Nee,volgens mij ben je ze gewoon verloren.
Het zelfde is als je alles op je USB stick verwijderd maar je wilt toch nog iets terug hebbem
ja je zou het kunnen proberen terug te halen, kan je geen kans van slagen geven maar zelf gebruik ik:
Recuva. Hiermee heb ik ooit bestanden van een gecrashte schijf terug kunnen halen (500GB).
Succes
Beste ,
Geprongelijk alles verwijderen is natuurlijk weer een apart verhaal , je krijgt altijd op je mobiel een waarschuwing of je dit zeker weten wilt verwijderen. Nu is het natuurlijk weg en dit valt niet te herstellen.
Groeten.
ja je zou het kunnen proberen terug te halen, kan je geen kans van slagen geven maar zelf gebruik ik:
Recuva. Hiermee heb ik ooit bestanden van een gecrashte schijf terug kunnen halen (500GB).
Succes
Hallo,
Recuva raad ik ook aan. Echter, voor flash geheugen betwijfel ik of je het kan terughalen...
Mvg,
Tim
Beste,
Naar mijn mening heeft een flash station geen recovery gedeelte, dit betekend dus dat alles wat er gedaan wordt (Het erop zetten & verwijderen). dat daar niks van wordt opgeslagen, het terughalen van bestanden lukt dus ook niet meer. Stel je hebt het van de flash drive verwijderd en het komt in de prullenbak van je pc/laptop terecht dan zou je het wel kunnen proberen via je laptop/pc.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!