Posts by Creativ3

Allereerst de ban sloeg natuurlijk nergens op want aangezien je in een offtopic nooit offtopic kan gaan. Je hebt daar andere regels daarnaast denk ik dat jullie alleen maar aan het ontkennen zijn dat CP ziek is. Terwijl een normaal iemand er wat aan zou doen en het zou aantrekken.
    Dus dat is wel jammer en k.rens je zei dat je de "goede programmeurs" juist wil behouden maar dat wij kinderachtige reacties geven. Deze reacties zijn in jou ogen kinderachtig alleen in mijn ogen zijn het juist de enige reacties die nuttig zijn.
    Een goede manager houd zijn klanten tevreden en gaat niet net doen alsof de kritiek niet bestaat.

[offtopic]

Citaat van ADSL

Stefan, interresse in het overkopen van deze bende? Als we allemaal 1/6 inleggen is het nog niet eens zo duur.

(Ik ben Fold trouwens. Je zou me een groot plezier doen me te unbannen en Ramon te bannen)

ik doe mee hoeveel moet ik inleggen (xD).[/offtopic]

Hij zal vanzelf weleens tegen problemen aanlopen als hij gewoon niks aan CP doet. En hij zal het ook wel merken. Het probleem word namelijk alleen maar erger.
    Aangezien de mensen die echt iets interessants voor mij te vertellen hebben gaan weg omdat het hier gewoon een kinderspeeltuin aan het worden is. Dit probleem zal alleen nog maar erger worden ben ik bang.

We kunnen op hoog niveau gesprekken voeren zodat mensen die php al goed beheersen ook nog beter worden en geen onzinnige posts krijgen van mensen die niet zo heel veel ervan weten.

[offtopic]
    ten eerste:
    belgen kunnen over het algemeen alleen ABB en meestal moet er nog B vanaf.
    ten tweede:
    Nee sorry ik kon al beschaafd Nederlands voordat CP bestond.En nooit belg geweest.

Dus voortaan met betere bronnen komen voordat je over mensen gaat praten.[/offtopic]

Ach dat probleem heb ik vaker hier er zit helaas geen niveau in. De helft van de mensen die op CP zitten zijn mensen van 13 die in hun vrije tijd wat prutsen. Allemaal fijn hoor maar dat zie je ook in hun reacties.

Eigenlijk zou het leuker zijn als er gewoon een apart gedeelte komt voor de gevorderde waar alleen de echte "webmasters" op kunnen zitten en kunnen praten over moeilijkere dingen.

Citaat van Db-maffia

kvk onder de 18? moet je toch echt toestemming van beide ouders hebben.. die garant gaan staan mocht jij failliet draaien..

Je zegt het enger dan dat het is, ik had ook al mijn kvk net voordat ik 18 werd nu aantal jaar verder nog steeds geen problemen gehad hoor.

* Cijfer: 5.5/10
    * Plus punten: mooie header
    * Obouwende kritiek: neem niet te grote balkjes van crimes etc. en laat niet zoveel open ruimte tussen de nav blokken.
    * Eventuele waarde: 12.5 euro?

Hij is wel netjes maar gewoon niet overzichtelijk en te druk. Maar kleuren zijn leuk geel en wit maar probeer iets minder geel te gebruiken en/of iets minder gradient.

maar het begin staat er ga zo door..

Aan de ene kant moet je iets nemen dat uniek leuk en wss succesvol word aan de andere kant ook iets dat je zelf leuk vind.

Ik merk het bij mezelf je kan veel beter iets scripten als je het zelf ook leuk vind zo kom je ook op leuker ideeën dan gewoon een opdracht scripten.

Zeker game omdat ik denk dat wij slechts op het begin staan van webbrowser games. Ik ben net als fold zelf ook voortdurend bezig om te kijken wat de mogelijkheden ervan zijn.

En als ik ga nadenken denk ik dat er gewoon nog enorm veel mogelijk is met browsergames alleen jammer dat slechts een paar mensen tijd ervooruit trekken om nieuwe dingen te bedenken. En de rest slechts een gratis source van internet afplukt en online zet.

Dus wil je bij mij echt in de goede toom slaan maak een vooruitstrevende browsergame dan weet ik zeker dat het een succes is.

Als we toch over autos gaan hebben (xD) op dit moment heb ik geen auto omdat het en duur is en omdat ik er niks aan heb, lang leve de OV. Maar ik heb nog wel een mehari staan gekregen van mijn vader erg vet ding om zomers mee naar het strand ofzo te gaan.

Zoals de titel al zegt ik ben wel geïnteresseerd hoe jullie over brommer/scooters denken. En wat jullie allemaal hebben gehad of hebben.

Mijn lijstje:

-Suzuki tsx 70cc
    -derbi senda
    -kawasaki cross 250cc
    -en sinds kort yamaha neos

Ik zal binnenkort wat foto's posten ervan en misschien leuk om een update van mijn project nearox te posten. Ik wil van die neos een nearox maken dmv de voorkappen te veranderen etc.

Ik ben benieuwd naar jullie "dingen"(xD),
    Stan

Wow niet zo offtopic gebeuren. Maar wil je een goede bot zou ik nog eens goed kijken naar de post van killingdevil. Ik denk namelijk zelf ook niet dat het gaat werken in php maarja.