Behoefte aan?

• Hi,
    tis niet zovaak dat ik een vraag stel op Criminalspoint maargoed nu heb ik er toch één. Ik wil een project maken in een richting van iets alleen heb ik een paar ideeen in me hoofd waar gaat jullie algemene behoefte naar uit;
    Games (community, blog of eigen game) -> Sport -> Webmaster shit -> Iets anders

Vertel even in een reactie voor welke je van de 4 kiest en waarom.

Thx,
    Joshua

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Games. Ik ben zelf meestal bezig met het ontwikkelen van browser based games, omdat ik nog steeds denk dat er mensen zijn die dit soort entertainment liefhebben.
    Als je het kunt, zou dat natuurlijk helemaal super zijn, maar je kunt bijvoorbeeld ook games compleet in flash met een daarbij behorende server (of webserver) schrijven. Je kunt dit idee ook nabootsen door middel van JavaScript.

Kortom: Genoeg unieke mogelijkheden wat betreft game ontwikkeling!

• Zeker game omdat ik denk dat wij slechts op het begin staan van webbrowser games. Ik ben net als fold zelf ook voortdurend bezig om te kijken wat de mogelijkheden ervan zijn.

En als ik ga nadenken denk ik dat er gewoon nog enorm veel mogelijk is met browsergames alleen jammer dat slechts een paar mensen tijd ervooruit trekken om nieuwe dingen te bedenken. En de rest slechts een gratis source van internet afplukt en online zet.

Dus wil je bij mij echt in de goede toom slaan maak een vooruitstrevende browsergame dan weet ik zeker dat het een succes is.

• Het is eerder, wat voor publiek wil je mee omgaan en welke kan je het beste tevreden stellen.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Doe wat je zelf graag doet.

hou je van muziek ? maak een muziekblog/tmf clone.

hou je van games ? maak een gameshop/gamenieuws/gamerevieuw site

hou je van aandacht ? maak een profielensite of een forum.

wil je proffesioneel worden ? maak een promotie,documenten,solutions website.

Het is wat je zelf wilt.

( iets unieks bedenken / maken verhoogt de kans van slagen )

• Aan de ene kant moet je iets nemen dat uniek leuk en wss succesvol word aan de andere kant ook iets dat je zelf leuk vind.

Ik merk het bij mezelf je kan veel beter iets scripten als je het zelf ook leuk vind zo kom je ook op leuker ideeën dan gewoon een opdracht scripten.

• Hmm, mischien een internet winkel inderdaad met games maar dat moet ik nog even uitdenken en zou dan ook niet mijn project worden die ik nu maak. Eerst even afwachten tot ik 15 of 16 ben en dan hoog waarschijnlijk een soort kantoortje maken + kvk aanschaffen.

• Citaat van Db-maffia

kvk onder de 18? moet je toch echt toestemming van beide ouders hebben.. die garant gaan staan mocht jij failliet draaien..

Je zegt het enger dan dat het is, ik had ook al mijn kvk net voordat ik 18 werd nu aantal jaar verder nog steeds geen problemen gehad hoor.

• ik zeg wel waar het op staat stan.. want zo is de wetgeving nou eenmaal..als jij 16 bent en een bedrijf op wilt richten is dit geen probleem alleen moeten je ouders altijd garant staant tot aan je 21e zijn je ouders nog steeds financieel verantwoordelijk! Dus mocht jij een lening afsluiten bij een bank(die dit niet mee zo snel doet) En jij kan je niet aan je afspraken houden dan halen ze het geld dus bij degene die garant staat voor jou bedrijf.

• Maar je moet niet vergeten dat je alle software wat je ook gebruikt voor je bedrijf zoals adobe dus ook legaal aanschaft he!
    Als je word gecontroleerd wat tegenwoordig wat vaker gebeurd ben je zo de lul.

Daarom moet je ook even oppassen wat je doet als je kvk gaat halen.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!