Posts by Creativ3
-
-
Oke gesprek gehad vond het netjes geregeld.
-
Patrick sorry voor offtopic maar ik adviseer je om het niet te gebruiken. Al zou veltenmedia het niet erg vinden dat een groot deel van hun logo word gestolen.
Dan nog vind ik dat die opzet van logo bij veltenmedia hoort. Als bedrijf moet je uniek blijven. -
Nee inderdaad ik ga het niet melden bij veltenmedia pharox vind ik een beetje zielig. Aan deze reactie is wel te merken dat je nog niet echt door hebt hoe dit wereldje in elkaar steekt.
Maar hopelijk leer je het nog wel.
-
Pharox VeltenMedia is een groot bedrijf en die bolletjes zijn hun image en als je die bolletjes ziet denk je aan VeltenMedia meteen.
Als ik in de coca-cola letters mijn merk cola zou gaan verkopen. Al lijkt de rest totaal niet. Coca-cola zou dit toch erg vinden.
Je zit in dezelfde sector en alleen de kleur scheelt (spiegelbeeld vind ik hetzelfde) dan is het gewoon niet goed.
-
Nou ik zag het meteen hoor en ik denk dat nick het ook meteen ziet omdat hij het zelf heeft laten maken.
@selim ik snap niet dat je mij een kleuter noemt? Ik probeer iemand preventief te helpen zodat hij later niet in de problemen komt.
-
Sorry dat ik even offtopic ga hoor maar dat is voor je eigen belang.
Het logo lijkt enorm veel op dat van velten media, ik denk nick kennende hij dat niet zal tolereren. Dus ik denk dat je dat zult moeten wijzigen.Voor de rest vind ik hem goed gelukt alleen misschien moet je 1 kleur erbij gebruiken dus bijv. blauw of oranje. Dat toepassen bij de kopjes en mischien bij logo.
Hij blijft dan simpel maar toch aantrekkelijk om naar te kijken. -
fAdmin is de winaar!
-
Misschien is het verstandig om CD en CP van elkaar gescheiden te houden. Ik denk dat er nooit een perfecte communicatie tussen een team is er kan altijd wel aan blijven gewerkt worden.
CP zou het goed doen als er wat veranderingen worden doorgevoerd. Ik hoor dat de nieuwe versie eraan komt. Dus ik ben benieuwd.
-
Zeker wel een paar honderd euro hoor, als je hem goed verkoopt! Zeer mooi.
-
Nou misschien onder die leeftijd is te jong AZ ik hoor soms ook dat mensen 11 ofzo zijn.
-
Ook ik heb een PM ontvangen, hardstikke bedankt dat ik nog een kans krijg. Ik hoop dat ik mezelf hierin kan bewijzen.
-
TIP
probeer het ook zelf te `slicen` aangezien je het leert van gewoon veel doen. Als je er nooit aan begint zul je het nooit leren.
Veel succes ermee, en YVM is waarschijnlijk een fantastische slicer dus als het gewoon functioneel is, kan dat natuurlijk ook altijd.
-
Ik bied het startbod
-
Allemaal het startbod!
-
Ik wil gerust meehelpen hoor. Je moet alleen wel zeggen inderdaad hoeveel het er zijn.
-
hier is mijn eerste stap. Ik hoop dati k die rolling bovenin er nog in kan maken. MAar ik weet niet hoe ik dat in PS kan maken:
http://www.imgdump.nl/uploads/z5s3y2o4_untitled.png
BTW het is allemaal van mezelf (xD)dus paper is zelf gemaakt
-
@TS echt een failpost sorry dat ik het moet zeggen hoor. CP heeft een regelement die je kan vinden bij criminalspoint.com/regels.html . Alles dat je probeert te insinueren klopt niet. Je post zeggen juist het tegenovergestelde dan wat jij probeert te zeggen.
-
-
Ik doe ook mee bij deze!