Naamgeving colorschemes

• Hallo,

Ik werk momenteel aan een colorscheme gedeelte voor Creativedev. Ik zal maar niet zeggen hoeveel schemes ik momenteel heb aangezien je dan waarschijnlijk van je stoel valt.

Mijn vraag is of er interesse is om deze color schemes een naam te geven aangezien sommige echt belachelijke namen hebben. Sommige kunnen gewoon hetzelfde blijven of een nette vertaling maar dat buitenzijde.

Dit is op vrije basis en ik zal zelf ook meehelpen hiermee.

Het systeem zal nog wel ontwikkelt moeten worden waarna het nog aan Creativedev gekoppeld moet worden.

Vragen ofzo kun je gewoon voor reageren. Zelfde geld voor een aanmelding.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Db-maffia

Misschien toch fijn om te melden hoeveel het er zijn?

Dat is dus het probleem. Het zal mensen afschrikken. Ik zoek trouwens mensen met wel een beetje gevoel voor kleuren dus geen leek.

Hoeveel ik er momenteel heb: 174.383

Het is niet mogelijk om deze allemaal te gaan controleren dus ik zal gewoon voor de beta alles erop zetten en wanneer we Creativedev lanceren alle die nog geen nieuwe naam hebben verbergen zodat er tenminste al een aantal zijn. Ik zal dan wel even kijken of ik via een aparte setting de nieuwe namen nog kunnen worden ingevoerd door diegene die er voor aangewezen zijn..

Je maakt dus deel uit van de private beta van CD.

Voorbeeldje:
    Titel: wooden toys

• Ik zal binnenkort even een systeempje maken waar je een titel en tags kunt neerzetten. Morgenmiddag maar eens aan beginnen.

Ik zit momenteel op: 192.410

Moet alleen even het authenticatie systeem van creativedev.nl halen heb zo geen andere hosting.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!