Posts by Creativ3
-
-
Beetje handig met PHP5 en template bestanden. Wij werken ook met MySQLi maar daar zit je zo in hoor net als bij die template bestanden dat is 2 keer doen en je weet het.
Dus gewoon geruime kennis van PHP OOPHP, is niet benodigd.
Tevens zijn wij niet winst gericht maar wij willen wel de inkomsten delen. Ook blijven de rechten van het script in handen van de scripters. Dus bij evt. verkoop bij jij 1 van de 3 scripters met de rechten op verkoop van de source.
-
Citaat
Wat vinden jullie hier nou van?
Niks, kan toch gewoon dezelfde fabriek zijn? -
K.Rens de versie is nooit uitgelekt hoor maar er is een clone van gemaakt. Dus dit zijn 2 verschillende scripts.
@jordan wat zijn de wijzigingen sinds dat je hem hebt overgekocht van Nick Velten? Want als ik het zo een beetje bekijk heb je heel veel tijd in stidda gezet en de oude g4g versie is hetzelfde gebleven?
-
Ohja betalen kan via paypal en overschrijving
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.06.10 10:23:55:
bump? -
verkoop 2 maffialayouts
maffiagame
prijs: 50,-
rechten: alle rechten
slicing: inbegrepen*
voorbeeld psd: klik hier
voorbeeld slicing: klik hier*slicing is slordig gedaan! dat is de rede van verkoop, je krijg voor de slicing die getoont word. Wil je dat ik de slicing inorde maak zodat hij 100% op de psd lijkt. Komt er 10 euro bij.
extremewar
prijs: 35,-
rechten: alle rechten
slicing: inbegrepen*
voorbeeld psd: klik hier
voorbeeld slicing: klik hier*slicing is slordig gedaan! dat is de rede van verkoop, je krijg voor de slicing die getoont word. Wil je dat ik de slicing inorde maak zodat hij 100% op de psd lijkt. Komt er 10 euro bij.
-
Zeker een eerst wilde nick mijn layout die ik had gemaakt toen liet ik hem slicen en toen hoefde hij hem niet meer xD
-
Hoezzo ?page je kunt toch veel beter php5 pakken met een template systeem.
-
@odli volgens mij is het niet meer nodig TS is verbannen
-
Ik zou graag mee willen helpen scripten ?
-
|-) ga iemand anders zwartmaken 8-)
-
[at] Jannick dit was gewono even snel ^o) lees eerst iets voordat je gaat reageren.
Plus dat we nog steeds moeten wachten op verdere informatie voordat je iets uberhaubt kunt gaan scripten.
-
$uitkomst = MT_RAND($begingetal , $eindgetal);
if($uitkomst == '1')
{
//update database speler CC met + 1
}
elseif($uitkomst == '2')
{
//update database speler CC met + 2
}
elseif($uitkomst == '3')
{
//update database speler CC met + 3
}
else
{
//je getal zat niet tussen 1 en 3 probeer het nog een keer
}Idk ben gewoon wat aan het verzinnen misschien is dit je bedoeling. Je zult zoizo MT_RAND() moeten gebruiken...
-
Dit is toch gewoon de layout die bij de source hoort ?
-
Doet het gewoon hoor ?
-
Maandag 1 - 0 voor Nederland zegt mijn glazen bol 8-|
-
Dudes Nederland speelt gewoon bagger, wie beweerd dat dit niet zo is moet toch eens langs spec savers. Dus met dit voetbal gaan ze gewoon hard af tegen Brazilie.
Nou denk ik dat ze in de knok out fase veel beter gaan voetballen. Nederland voetbalt altijd beter tegen de betere clubs.
-
Euhm als je iets op het forum doet zet hij fauld query of zoiest.
-
-