gezocht: random script

• kan er iemand een random script maken dat je een knop indrukt en dat je bijvoorbeeld 2 belcredits hebt gekregen je kan het maar om de 12 uur doen
    ik heb wel een voorbeeld:

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wat is nu precies je wens? Een script dat een random aantal belcredits geeft (dus, 2-10 belcredits, bijvoorbeeld)? Of een script dat random wel of geen belcredits geeft? Of een script dat of belcredits of geld of ... geeft? Wees iets duidelijker in je wensen...

[offtopic]Dat skills verhaal kan ik wel inkomen, maar is wel offtopic. Hou het a.u.b. ontopic.[/offtopic]

• $uitkomst = MT_RAND($begingetal , $eindgetal);

if($uitkomst == '1')
    {
    //update database speler CC met + 1
    }
    elseif($uitkomst == '2')
    {
    //update database speler CC met + 2
    }
    elseif($uitkomst == '3')
    {
    //update database speler CC met + 3
    }
    else
    {
    //je getal zat niet tussen 1 en 3 probeer het nog een keer
    }

Idk ben gewoon wat aan het verzinnen misschien is dit je bedoeling. Je zult zoizo MT_RAND() moeten gebruiken...

• @Stan
    Waarom dan niet gewoon EEN query, zoals dit:

PHP
    <?php
    $random = mt_rand(1,3);
    $mysqli->query("
                    UPDATE
                        `users`
                    SET
                        `credits`   =   `credits` + '" . $random . "'
                    WHERE
                        `id`        =   '" . $_SESSION['id'] . "'");
    ?>
  • [at] Jannick dit was gewono even snel ^o) lees eerst iets voordat je gaat reageren.

Plus dat we nog steeds moeten wachten op verdere informatie voordat je iets uberhaubt kunt gaan scripten.

• Dat is zo, maar bij voorbaat is jouw manier al slecht, ook al is het even snel gemaakt.

@Hieronder,
    Ik maak je niet zwart, ik lever commentaar op een ontzettend slecht voorbeeld wat ik niet van je gewend ben. Dat je dan zo'n reactie post, dat ik je gelijk zwartmaak, vind ik best jammer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!