G4G (Gangsters voor gangsters) inclusief licentierechten

  • Bij deze wil ik G4G (Gangsters for Gangsters) - www.g4g.nl te koop aanbieden. Het
    spel is al jarenlang populair onder de online rpg gamers.


    Licentie
    Naast de site verkopen we het recht op de licentieverkoop. Er zijn tussen 2007 en 2009 meerdere licenties verkocht, deze kosten 1750 euro exclusief BTW. Dit vertegenwoordigt de nodige extra inkomsten.


    Leden en activiteit
    Er zijn momenteel 546 geactiveerde leden, waarvan circa 35 elke dag komen spelen. 20 hiervan hebben een betaald account.


    Afgelopen week zijn er 74 man ingelogd en in de afgelopen maand waren dat er 239.


    Er wordt dus nog steeds flink gespeeld.


    In de afgelopen periode is er niet geadverteerd, hier is dus nog een grote winst te boeken.


    Prijzen
    In het verleden zijn er al meer dan 12.000 euro aan prijzen uitgegaan; dit is heel consequent gedaan en je zult dus geen klachten vinden m.b.t. leden die zich afgezet voelen. Er werd per ronde voor zo'n 400 - 450 euro door ons uitgegeven aan prijzen. Dit leverde ongeveer 1850 euro ex BTW op.


    Stidda
    Na enkele maanden hebben we, op basis van G4G, een nieuwe site ontworpen, genaamd Stidda - www.stidda.nl. Na enkele rondes werd er
    echter door de leden terugverlangd naar G4G, waarna we deze weer online gezet hebben. Stidda blijft echter ook draaien. Voorlopig zullen we aan Stidda blijven werken en hier geen versies van verkopen, we kunnen contractueel laten vastleggen dat wij bijvoorbeeld gedurende
    6 maanden geen verkopen hiervan zullen doen.


    Huidig
    In de huidige ronde geven we slechts een Ipod weg, dit heeft deze ronde iets meer dan 50 euro opgeleverd. Ik vermoed dat met een serieuze advertentiecampagne op een aantal sites en een mooiere set prijzen de inkomsten gemakkelijk een stuk omhoog kunnen, aangezien de site in 2007, 2008, en begin 2009 gemiddeld 2750 euro p/m opleverde (inclusief licentieverkoop).


    Inclusief...
    De site wordt geleverd inclusief alle scripts, cartoons/filmpjes (zie o.a. voorpagina, meer beschikbaar, demo indien gewenst aangezien we ze
    momenteel niet in de site hebben zitten), de domeinnamen g4g.nl en g4g.mobi, het ledenbestand, de PSD-layout. Indien gewenst kun je nog enkele maanden gebruik maken van onze hosting, bijvoorbeeld tot aan het einde van de ronde.
    Je krijgt de volledige rechten over de licentie, en mag dus gewoon doorgaan met de verkoop van de G4G-scripts. Wij zullen hier zelf mee stoppen. Wij willen dit contractueel laten vastleggen.


    Prijs
    De prijs van € 7.500 exclusief BTW is gebaseerd op de licentieverkoop, inkomsten uit het verleden, naamsbekendheid en
    de potentie.


    Meer info?
    Neem even contact op met [email protected]!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Nillas

    Het is erg leuk dat je dit aanbied maar ik denk niet dat er op dit forum mensen zijn die er zo'n groot bedrag voor neertellen.


    Niet geschoten is altijd mis, bovendien is dit erg snel terug te verdienen.


    Citaat van devlover

    Heb g4g al xd


    Dan hoop ik dat je een legale licentie hebt gekocht.

  • Ben zeker berijd zoveel er voor te betalen. Echter vertrouw ik dit niet aangezien ik op Sitedeals en TBForum niks zie. Daar worden altijd deze source verkocht namens stida. Dat je hier komt vandaag en dit zo aanbied. Geeft mij totaal geen vertrouwen. Dus mij de vraag aan u wilt u mij de bewijs leveren dat dit de echte source is. Bewijs heb ik nodig om te kijken of dit juist is, vooral het bedrag waar het om draait.


    MVG Mike

  • Hij staat op Sitedeals en TBForum ook vermeld (http://www.tbforum.com/thread/147711.html en http://www.tbforum.com/thread/148160.html, http://www.sitedeals.nl/websit…t-grote-geschiedenis.html)


    Daar echter relatief weinig (serieuze) reacties, daarom ook hier op dit meer maffia-specifieke forum gezet.


    Overigens: Ik zal even de TotallyHosted-copyright ook in de footer van G4G zetten, aangezien het spel niet meer van mijn eigen (prive-)bedrijf Chamid Media is, maar van TotallyHosted op dit moment (wat ook het emailadres is waar contact mee gezocht kan worden, zoals in de 1e mail staat vermeld). Wellicht dat dat je twijfels wegneemt.

  • Devlover: beetje respect aub.


    We hebben inderdaad interesse voor g4g.
    Enkel jammer dat de PR zo laag is en er maar zo weinig leden meer zijn.


    Een ander minpunt is het feit dat er reeds zeer veel licenties werden verleend en dat hier blijkbaar geen goed zicht op is.
    Bovendien is het niet mogelijk om iets te ondernemen tegen de uitgelekte source, wat natuurlijk ook nooit had mogen gebeuren...


    Bevat jou versie zaken die de uitgelekte versie niet heeft?
    Wat is de meerwaarde?


    Daarom dat ik wat twijfel over de prijs - zoveel is de source zeker waard geweest, maar wil nog wat bedenktijd om te kijken of het dit nu nog steeds is.


    Mvg,
    Koen

  • K.Rens de versie is nooit uitgelekt hoor maar er is een clone van gemaakt. Dus dit zijn 2 verschillende scripts.


    @jordan wat zijn de wijzigingen sinds dat je hem hebt overgekocht van Nick Velten? Want als ik het zo een beetje bekijk heb je heel veel tijd in stidda gezet en de oude g4g versie is hetzelfde gebleven?

  • Ik heb een lijst met 10 licentieverkopen van Velten Media ontvangen. Hij geeft hierbij zelf aan, dat er 2 licenties aan onbekende mensen zijn verkocht van voordat hij de website overnam. Dit is van de zgn. 'v1', terwijl nu op v3 gedraaid wordt. Ook vermoedde hij dat er nog een enkele verkoop ontbrak maar daar is hij niet meer achter gekomen.


    Ik heb zelf enkele kleine bugs in het script gecorrigeerd, en de databases een stuk (maar nog niet 100%) geoptimaliseerd voor G4G. Daarna zijn wij, zoals gezegd, zelf het hele spel gaan omgooien naar Stidda zoals we dat zelf voor ogen hadden.
    Eventueel valt te onderhandelen over (delen van) de sourcecode van Stidda.


    Tegen de uitgelekte sourcecode kun je natuurlijk WEL wat ondernemen. Wij zullen contractueel laten vastleggen dat we eventuele 'claims' op dat soort figuren meeverkopen. Zo zijn wij op de hoogte van 1 bedrijf dat tracht de sourcecode te verkopen, wat natuurlijk niet is toegestaan. Onze juristen zijn hier van op de hoogte gebracht, wij zullen hun gegevens doorgeven aan de nieuwe eigenaar. 1 emailtje is genoeg om ze in actie te laten komen.
    Ik vermoed dat zij na 1 brief zullen stoppen met het doorverkopen en anders kun je ze natuurlijk keihard aanpakken; JIJ bent immers (op Velten Media en ons na) straks de enige die bijvoorbeeld de .PSD's van de layout in bezit heeft, en kunt dus altijd bewijzen dat in elk geval de layout jouw eigendom is.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.07.10 14:42:51:
    Nog geen bod ontvangen; als er interesse in van iemand dan verneem ik het graag zo spoedig mogelijk, anders gaan we in zee met een aanbod van iemand die het voor ons gaat runnen totdat we de verkoopprijs aan inkomsten terugverdiend hebben.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!