Dan nog xD een kind vriendelijke layout hoeft niet lelijk te zijn. Ook bij aanmelden krijg je 3 textareas .
Posts by Creativ3
-
-
gocrime dat je gewoon een designer moet inhuren die een layout voor je gaat maken. Want hiermee trek je niet veel aandacht.
[offtopic]Om het netjes te zeggen hij is heel lelijk en komt niet professioneel over.[/offtopic]
-
Je layout valt helemaal uit toon.
-
Jonge 1000 euro voor alles is een spotprijsje. Wij hebben destijds 1 g4g licentie van nick velten voor 1750 euro gekocht.
Hoeveel licentie's zijn er eigenlijk verkocht? En krijg je hier een register van wie hem allemaal heeft?
-
TS is dit voor heel stidda die bieden vanaf 100 euro of voor 1 licentie?
-
@yoici ja dat klopt maar je blijft toch hangen bijdezelfde modules etc. Meeste mensen veranderen alleen de template niet het systeem zelf. Het is natuurlijk een makkelijke overweging om voor Joomla of Wordpress te kiezen. Deze systemen (euhm applicaties) zitten goed in elkaar.
-
Ik zou er gewoon zelf 1 maken man. HEb altijd het gevoel als ik op een joomla of wordpress website zit dat ik uiteindelijk naar hetzelfde aan het kijken ben.
Maak iets unieks van de template en script erachter een script dan blijft alles uniek.
-
Alle 3 de steden zijn voor mij niet onbereikbaar maar ik kan voorstellen dat het voor sommige mensen wel is. Groningen en Amsterdam vallen zoizo al bijna af voor de belgen.
En Eindhoven misschien weer voor de groningers wat is er gebeurd met utrecht? en Den Bosch en Tilburg dat vond ik goede steden voor een meeting.
-
-
Nog nooit in Zweden geweest sorry man xD Ik ben echt een anti kou man :p
-
Misschien probeert hij te zeggen dat er door de leeftijd niet zoveel mensen komen.
-
Ik stem voor utrecht
-
-
Wss heb je als eind datum 31 dec ingevult het is altijd 2 dagen volgns mij..
-
kunnen mensen nog stemmen? want ik zie geen aantal stemmen meer..
-
eqaz ten eerste doet lars niet grof maar ben jij dat. Dus jij kan waarschijnlijk geen kritiek aan. Ten tweede klopt je verhaal over mysqli en pdo niet.
PDO is inderdaad een stuk moeilijker om te beheersen (daarom zul jij het niet gebruiken) en wat jij noemt "onoverzichtelijker". MySQLi is niet sneller als PDO aangezien het alleen een andere manier van opdracht geven in php zelf is. Daarnaast is PDO stukken veiliger en is de functionaliteit stukken groter.
Ook is pdo veiliger...Je hoeft niet te doen alsof je meer als een ander bent want daar hebben we uiteindelijk niks aan. Vind je ons project en manier van aanpak verkeerd mag je dit vinden. Deze kritiek kan in pm of via forum worden gepost hierop krijg je fatsoenlijk antwoord terug. Mits het volgens normale standaard van fatsoen word geschreven. Als wij toch een andere insteek kiezen dan dat jij ons hebt aangewezen kun je dit jammer vinden. Maar dan zal er intern overwogen zijn en als je statements duidelijk en goed waren zullen deze zeker in de overweging duidelijk zijn geworden.
Maar je manier van schrijven, kritiek leveren en onderbouwen geeft ons onvoldoende aanleiding om je posts mee te nemen in een overweging of mogelijke beslissing van verandering in het plan van het project.
Met vriendelijke groet,
Stan van Oers -
Ik ben het met skynet eens waarom opeens 2 tegelijk?
-
Netjes ik zou persoonlijk het logo aanpassen text valt een beetje buiten de gladde style van de rest!
-
SkyNet thx maar smaak is toch echt een relatief begrip.
@Mediastudios Functionaliteit hangt niet alleen van het slicen af. Functionaliteit is vooral op welke manier de interface in elkaar zit en of de klanten (clients) duidelijk de opbouw van een (in dit geval) spel kunnen vinden.
De indeling speelt hierbij een grote rol. Hierbij moet ik skynet gelijk geven en mezelf een schouderklopje als ik zeg dat mijn layout daarbij meer in het plaatje valt. Een normale size header duidelijke menus.
Natuurlijk moeten designs apart zijn en uniek dit is devolver zijn layout in vele opzichten meer als die van mij. Maar in ons geval gaan we de gekozen layout gebruiken om in te scripten en dan is overzichtelijkheid wel vereist.
Mvg,
Stan van Oers -
Nouja mij maakt het niet echt heel veel uit ik heb met allebei gewerkt., Alleen PDO is op sommige gebieden veiliger. Het voordeel van PDO is ook dat je data kunt fetchen en daarna automatisch in een object kunt injecten.