Volgensmij is dit niet eerlijk, netostar heeft zijn layout nog niet eens af, en er word al gestemd.

Vendetta layout - Bugfixing
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
@jg dat dacht ik ook al maarja....... stan is klaar stan maakt poll stan heeft er profijt van:P
-
JAja nu is het weer mijn schuld. Nee Gerben ik heb uitgelegd dat wij niet langer willen wachten met scripten. Dit is ook in voordeel van jullie aangezien we nu eerder kunnen beginnen dus ook eerder updates hebben.
Er zit een templateparser in! Dus alle layouts kunnen erin. En we houden nog een stem ronde na deze.
Even kort:
Deze poll: Hier komt 1 winnaar uit - dus 1 layout (word gesliced door Robin)
Volgende poll: Eerste 2 kandidaten gaan door die 2 layouts worden ook gesliced (door mij waarschijnlijk) ook deze layouts komen erin.Dus uiteindelijjk 3 layouts die gesliced erin komen...
-
Oke. Jij wint deze ronde, dan zal ik nog wat veranderen aan die van mij. Zodat ik wel stemmen krijg. Ik stem zelf niet. Dit vind ik niet eerlijk.
-
jgdonleach toevallig weet ik dat netostar ook jou account is..
-
-
Citaat van Jbouwen
jgdonleach toevallig weet ik dat netostar ook jou account is..
Voor alle duidelijkheid, Netostar is mijn broertje. Dat jij nu van elk klein deeltje een groot probleem maakt.
-
Gestemd op Stan8-|
-
Citaat van SkyNet
Leuk gedaan, maar functioneel, nee niet echt.
Ben je onder een steen geboren ofzo ? of je komt net pas kijken..
tegenwoordig kunnen slicers van alles bedenken om een layout tot goede orde te krijgen dus eerst nadenken met die koekentrommel en daarna typen..Devlover ga effe door op je layout verwijder wel de onderste gedeelte want das hoort er niet bij check anders officialpsds.com
-
Wow 43 mensen die gestemt hebben nice!
-
Mediaz, doe even niet of je allles bent? Iemand met een beetje smaak ziet dat de layout van Stan momenteel het mooiste is..
-
SkyNet thx maar smaak is toch echt een relatief begrip.
@Mediastudios Functionaliteit hangt niet alleen van het slicen af. Functionaliteit is vooral op welke manier de interface in elkaar zit en of de klanten (clients) duidelijk de opbouw van een (in dit geval) spel kunnen vinden.
De indeling speelt hierbij een grote rol. Hierbij moet ik skynet gelijk geven en mezelf een schouderklopje als ik zeg dat mijn layout daarbij meer in het plaatje valt. Een normale size header duidelijke menus.
Natuurlijk moeten designs apart zijn en uniek dit is devolver zijn layout in vele opzichten meer als die van mij. Maar in ons geval gaan we de gekozen layout gebruiken om in te scripten en dan is overzichtelijkheid wel vereist.
Mvg,
Stan van Oers -
@Stan bedankt voor de positieve commentaar.
Ik was ook nog niet klaar, pas als de layout zou af zijn zou het wel eens kunnen zijn dat mensen dan pas inzien van dat je gelijk hebt etc.
------------------Deze layout had ik ook nog.
Men andere layout is bijna af.
-
-
Is niets, en is graag gedaan.
Ik heb hier een 2e inzending hopelijk word dit al wat naar de smaak van de leden toegebracht.http://www.imgdumper.nl/upload…-Vendetta_Gaming_copy.png
-
Netjes ik zou persoonlijk het logo aanpassen text valt een beetje buiten de gladde style van de rest!
-
Stan, ik zal dit straks veranderen dan.
Inzending 2:
http://www.imgdumper.nl/upload…-Vendetta_Gaming_copy.png
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.12.10 11:32:17:
Inzending 3
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.12.10 13:16:30:
Inzending nummer 4 -
erg mooie layout devlover maar er zou wel iets meer kleur inmogen het is nu zo saai :p
-
Sander, dat vond ik ook, en is bij deze nu ook gedaan.
Inzending nummer 5
-
Hij is nog wat kaal aan de bovenkant (header)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!