Topic weer geopend:)
Posts by R.Jipping
-
-
Ik heb er zelf een slave om, omdat ik het een te kostbare telefoon vind om onbeschermd mee rond te gaan lopen. Het is natuurlijk aan je zelf om hem te gebruiken ofniet.
-
Ik heb zelf inderdaad de compleet zwarte, lady phone of niet. Voor mij werkt hij prima en hij doet wat ik wil:)
-
Dan zal ik me op dit moment ook moeten schamen, want gebruik zelf ook een Ace op dit moment.
Ben tot nu toe zeer tevreden over deze telefoon, werkt snel op internet, mooi groot scherm, android makkelijk up to daten en genoeg ruimte voor APPS.
Dat zal je bij de GIO flink gaan tegenvallen.
-
Smsen kan wel, maar bellen gaat buiten de bundel.
-
:slotje:, op verzoek.
-
Mijn broer werkt met een Blyk kaartje,
Als ik het goed heb begrepen kan je met de aanbieden van zoveel smsjes en telefoontjes alleen naar blyk nummer bellen.
-
Zeer overdreven samengesteld, voor de helft van de prijs stel ik een net zoon mooie pc samen.
2x een videokaart is zoals vaker gezegt, zwaar overdreven en zal nog niet gebruikt worden.
8/16gb ram geheugen is een combinatie met het SSD schijf net zo goed.Zal indien tijd even een voor je samen voegen
[offtopic] weide43: 2 videokaarten die externe stoom nodig zijn, zwaar moederbord, 2x een harddisk, 1x een drive. Voeding zeker weten nodig op deze manier.[/offtopic]
-
:slotje: op verzoek,
Zoals aangegeven door een aantal van onze leden, kun je proberen eerst een aantal tutorials/artikels over het gebruik van php & mysql lezen. Hier zal je meer van leren dan van het vragen, kopiëren en plakken idee.
[offtopic]Zal vanmiddag voor CriminalsPoint ook even een artikel schrijven voor het gebruik van SQL.[/offtopic]
:slotje:
-
-
-
:slotje:,
Graag contact opnemen met iemand van de crew over rechten en waarom je, je oude topic niet gewoon kunt aanpassen?
-
slotje op aanvraag
-
-
Inderdaad, je moet de langste link altijd boven aan plaatsen.:slotje:
-
-
Topic verouderd:slotje:
-
Dankjewel voor de felicitaties en gefeliciteerd voor de overige gepromoveerden.
-
:slotje:
Bedankt dat je de oplossing vermeld:)
-