Welke phone?

• Hey ik zat te kijken bij een paar telefoons

En ik kwam deze tegen:

Samsung Galaxy Gio
    Samsung Galaxy Ace
    Samsung Galaxy S plus

Mijn eisen:

- goed apps erop kunnen draaien
    - snel internet
    - en een beetje goed scherm

Welke kan ik hier het best voor nemen?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hmm, zelf heb ik een SE Xperia Arc en dat is een fijn toestel.
    Van Samsung zelf heb ik geen goede ervaringen met de normale phones (snel stuk e.d.) over de Galaxy smartphone reeks kan ik niet oordelen. Als ik jou was zou ik of een HTC nemen, bijvoorbeeld de Desire HD of een Sony Ericsson. Deze telefoons kunnen veel apps draaien (alle Android toestellen kunnen dat in principe).

De Sony Ericsson Xperia Arc heeft echt een super scherm, beter dan die Amoleds van Samsung (in de winkel gezien) al zeg ik het zelf en de schermen van HTC zijn ietwat slechter (kleinere kijkhoek e.d.). Op de SE Xperia Arc kan ik heel snel internetten, ik gebruik meestal een Chrome variant of de browser van Android zelf.

Succes met je keuze!

• Ik heb de Samsung Galaxy Ace.
    Koop wel een geheugenkaart van 8 - 16 GB omdat je je applicaties vanaf Froyo (Android v2.2) op geheugenkaart kan zetten met App2SD en niet geroot.
    Als je wilt help ik je gsm dan upgraden naar 2.3.4 Gingerbread.

Qua spelletjes vind ik de snelheid goed genoeg en qua snelheid van internet.. Wat bedoel je met internet, wap, 3G of WiFI .. ?

• @Maviose.

Ik bedoel als je een abbo hebt met bijv 1gb is het internet dan snel?

En met wifi, is het dan snel?

L.Groot
    Ik denk dat ik toch voor de galaxy`s ga. Ik heb een budget van 500 euro maar ik vind dat zonder om aan een telefoon uit te geven. De iphone 4s kan ik ook halen. Maar dat vind ik zonder van mn geld. Want ik wil binnenkort ook nog scooter halen. Dus vandaag deze 3 telefoons

• Ja, klopt.
    Belsimpel is een fijne winkel, heb ik mijn SE ook vandaan. Enig nadeel dat het meestal buitenlandse toestellen zijn. Ik heb een Duitse versie, dit merk je doordat er bij mij een HDMI bijgeleverd werd en een 8GB sd kaart (i.p.v. geen HDMi en wel een 16GB sd kaart). Bij mij zijn een paar kleine dingetjes nog Duits (Mediencenter bijvoorbeeld).

• Als ik zou kiezen zou ik de Samsung Galaxsy S Plus nemen, wel heeft 1 op de 10 een slecht scherm, controleer dit dus meteen. Dit is wel de snelste van de drie.

• Ik zit nu nog steeds te twijfelen, zal ik de Gio nemen of de Ace?

Ik heb gehoord dat de Ace een ladyphone is?
    Is dit waar en moet ik me schamen als ik de ace neem?

En qua prestaties is de gio dan beter of juist de ace?

• Dan zal ik me op dit moment ook moeten schamen, want gebruik zelf ook een Ace op dit moment.

Ben tot nu toe zeer tevreden over deze telefoon, werkt snel op internet, mooi groot scherm, android makkelijk up to daten en genoeg ruimte voor APPS.

Dat zal je bij de GIO flink gaan tegenvallen.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Ik heb zelf inderdaad de compleet zwarte, lady phone of niet. Voor mij werkt hij prima en hij doet wat ik wil:)

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!