Posts by blackboss

Het is ook niet illegaal anders zou het ook niet op deze site staan. Maar dit topic ging over het admin menu. Weet je daar iets van?

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

@ R-mulder: Het zou fijn zijn als je hem nog ergens kunt vinden. Want ik kan nu ook niets beheren.

Ik heb trouwens ook een of andere vage fout in het spel zitten.. Soms kan ik ineens niet meer inloggen zegt die dat me wachtwoord fout is en dan na even wachten doet die het weer wel..

Ook het complete plus gedeelte werkt niet.

Travian is volgens mij legaal. Topic was niet goed gesloten. Maar op hun eigen site staat echt alleen het spel en niets anders.

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

Hallo allemaal,

Heeft iemand toenvallig het admin menu van travian? Want bij de download zit er wel iets van admin maar dan moet je inloggen zonder dat er verder iets achter zit.

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

Oke, op Village overview en map mist gewoon een heel stuk van de pagina. Als je selecteerd zie je weer het zit. Ik ken het echte spel dus weet dat het er moet zitten. Maar het speel vak zelf mist gewoon. En overal word niet aangegeven hoeveel grondstoffen je hebt. Behalfe bij Statustieken. Als je daar heen gaat word het ineens wel aangegeven.

Nieuwe reactie toegevoegd:

Oke, maar hoe of waar kan ik die fout oplossen?

Nieuwe Reactie toegevoegd:

Ik heb ondertussen gehoord dat het misschien komt omdat het een gratis host is. Weet iemand een gratis host met volledige java ondersteuning zodat ik het eerst kan uitproberen of het allemaal wel werkt.

Jah, dat is alleen als je ingelogd bent.

Jullie kunnen inloggen met:
    Gebruikersnaam: hobiiee
    Wachtwoord: test

Dan kunnen jullie even kijken wat er fout is.

Hallo allemaal,

Is er iemand die travian clone gebruikt? Ik heb hem om mijn site gezet hij doet het wel maar er zijn bepaalde dingen die je niet ziet. Dan staat er bijvoorbeeld boven aan de pagina

PHP
    0/  0/  0/  0/  /0

en daar onder moet je dan een kaartje zien maar dat kaartje zie je ook niet.
    Weet iemand wat ik fout heb gedaan?

[code=php]Klikje voor de site als je me niet begrijpt.

De fouten zijn alleen bij de pagina's als je inlogt.
    Dan staat er rechts Production en daar links naast moet nog wat komen maar dat komt er niet.

Bij statustieken staat alles ineens wel goed. Daar laat die alles zien wat je moet zien.

Met vriendelijke groet,
    BlackBoss

Jah, ik kon niets vinden. Ik heb ook geprobeert zelf iets te scripten maar dat werkt niet. Dan krijg ik een witte pagina.

Zie schript:

Hallo, het script om woningen aan te vallen dat werkt niet helemaal. Op de een of andere manier is het altijd mislukt en staat er dan bij je privé berichten dat je 11 berichten hebt.

Heeft iemand een goede versie van dit script?

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, Is het mogelijk om boven in je pagina een balkje te laten weergeven wat internet explore ook wel eens doet om te vragen om iets uit te voeren? Dus zo geel balkje waar dan een tekst staat met een knopje? Want ik wil dit gebruiken om hier te laten weten dat je een prive bericht hebt ontvangen of dat je de regels nog niet heb gelezen.

Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is?

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

Jah, dit is een speciale functie in het criminolz script. Ik heb ondertussen al wel de tijd gekregen zodat die klopt.
    Ik had het volgende verkeerd:

PHP
    $autotijd1 = strftime("%H:%I:%S", ($autotijd2));

In:

PHP
    $autotijd1 = strftime("%H:%M:%S", ($autotijd2));

Nu moet ik alleen nog voor elkaar zien te krijgen dat de tijd gaat aftellen.

Ja klopt en bij het stukje:

PHP
    $tpl->assign("autotijd", $autotijd0);

Daar maak ik hem autotijd.. Daar gaat het ook niet bij mis. Het het tellen van de uren en van de secondes werkt. Maar de minuten die kloppen totaal niet en blijven steeds maar op 12 staan. en veranderen niet in iets anders.

Hallo, ik ben weer verder met mijn script om de resterende auto/crime tijd in het menu te weergeven. Alleen blijven de minuten standaard op 12 minuten staan. De secondes tellen wel goed. (Hij telt niet op de pagina maar alleen bij het vernieuwen van de pagina, maar daar blijven de minuten dus nog op 12 staan.)

PHP
    $autotijd3 = strtotime($own['autostelen']);
    $autotijd2 = ($autotijd3 - tijd());
    $autotijd1 = strftime("%H:%I:%S", ($autotijd2));
    $autotijd0 = ($autotijd2 < 1) ? (Nu) : ($autotijd1);

$tpl->assign("autotijd", $autotijd0);

PHP
    <li><a href="index.php?p=carstealing">- Auto's stelen <i>({ $autotijd })</i></a></li>

Ik heb denk ik ergens iets verkeerd.

Mij maakt het niet uit. Liever wel aflopend maar als dat te moeilijk is dan maar niet lopend. Maar ik heb geprobeerd om het uit de database te halen. Maar dan krijg ik een hele rare tijd die niet klopt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.09.10 13:40:51:
    blijkbaar weet niemand het??