Hallo allemaal,
Heeft iemand toenvallig het admin menu van travian? Want bij de download zit er wel iets van admin maar dan moet je inloggen zonder dat er verder iets achter zit.
Met vriendelijke groet,
Blackboss
Hallo allemaal,
Heeft iemand toenvallig het admin menu van travian? Want bij de download zit er wel iets van admin maar dan moet je inloggen zonder dat er verder iets achter zit.
Met vriendelijke groet,
Blackboss
Een paar dagen geleden was er een topic gesloten omdat travian verboden is.
als travian open is misschien op hun eigen site.
@Insameflame,
Bij downloads staat juist die clone;)
Travian is volgens mij legaal. Topic was niet goed gesloten. Maar op hun eigen site staat echt alleen het spel en niets anders.
Met vriendelijke groet,
Blackboss
Citaat van JoeyB1996@Insameflame,
Bij downloads staat juist die clone;)
ja maar 1 van de mods had hem uitvoor zorg gesloten omdat een clone ook illegaal kan zijn toch?
Jah, dat snap ik.;)
ik weet niet zeker of ik hem nog heb.. maar zal voor je kijken
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.10.10 12:44:31:
kan hem zo snel momenteel nu niet vinden, zal vanaaf me externe van 500gb ff doorspitten
als het illegaal zou zijn, waarom halen de admin(s) hem dan niet uit de downloads ?
@ R-mulder: Het zou fijn zijn als je hem nog ergens kunt vinden. Want ik kan nu ook niets beheren.
Ik heb trouwens ook een of andere vage fout in het spel zitten.. Soms kan ik ineens niet meer inloggen zegt die dat me wachtwoord fout is en dan na even wachten doet die het weer wel..
Ook het complete plus gedeelte werkt niet.
Sinds wanneer zijn clonen illegaal, zolang je niet de afbeeldingen van travian gebruikt, mag je best een travian clone maken, anders zou devana ook allang gesloten zijn.
Het is ook niet illegaal anders zou het ook niet op deze site staan. Maar dit topic ging over het admin menu. Weet je daar iets van?
Met vriendelijke groet,
Blackboss
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!