Travian Clone

• Hallo allemaal,

Is er iemand die travian clone gebruikt? Ik heb hem om mijn site gezet hij doet het wel maar er zijn bepaalde dingen die je niet ziet. Dan staat er bijvoorbeeld boven aan de pagina

PHP
    0/  0/  0/  0/  /0

en daar onder moet je dan een kaartje zien maar dat kaartje zie je ook niet.
    Weet iemand wat ik fout heb gedaan?

[code=php]Klikje voor de site als je me niet begrijpt.

De fouten zijn alleen bij de pagina's als je inlogt.
    Dan staat er rechts Production en daar links naast moet nog wat komen maar dat komt er niet.

Bij statustieken staat alles ineens wel goed. Daar laat die alles zien wat je moet zien.

Met vriendelijke groet,
    BlackBoss

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zie geen enkele fout, niet in FireFox niet in IE.

IE geeft wel onderaan aan dat er een fout is op de pagina, maar de fout die er zit wilt hij niet weergeven.

Ik zal nog even een verder onderzoek doen want ik krijg echt geen enkele foutmelding.

Vertel anders eens over welke pagina(s) het gaat.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.10.10 11:43:28:

Aha deze foutmelding geeft IE, hij liet hem uiteindelijk toch wel zien.

• Oke, op Village overview en map mist gewoon een heel stuk van de pagina. Als je selecteerd zie je weer het zit. Ik ken het echte spel dus weet dat het er moet zitten. Maar het speel vak zelf mist gewoon. En overal word niet aangegeven hoeveel grondstoffen je hebt. Behalfe bij Statustieken. Als je daar heen gaat word het ineens wel aangegeven.

Nieuwe reactie toegevoegd:

Oke, maar hoe of waar kan ik die fout oplossen?

Nieuwe Reactie toegevoegd:

Ik heb ondertussen gehoord dat het misschien komt omdat het een gratis host is. Weet iemand een gratis host met volledige java ondersteuning zodat ik het eerst kan uitproberen of het allemaal wel werkt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!