Aangezien hun paar dingen zelf hebben gemaakt en deels zwaar verbeteren hebben zou ik het laten staan.
Posts by Pharox
-
-
Citaat van Scarletti
Aangezien de source niet van hun is mag je toch ook hun copyright en link naar crimesource.nl onderaan je site weghalen?
Is niet bepaald netjes om met het werk van iemand anders weg te lopen.
Hou dan op ze minst iets als Created by: Crimesource.nl staan.Als jij zoveel uur in een source propt en iemand anders pronkt ermee zou jij dit ook niet bepaald leuk vinden of wel?
-
RiiCk vind ik persoonlijk er heel erg op vooruit gegaan.
Vroeger was het een arrogant mannetje die altijd een woordje klaar had staan.
Nu is hij verbeterd en luistert ook naar de mening van de leden op criminalspoint.Good work RiiCk :cheer:
-
Met andere woorden zoals dein aangeeft in zijn voorbeeld.
-
Dit ligt niet aan de site die gehost word maar aan de server.
Een server moet tegen dit soort dingen beveiligt zijn en niet jij.De attack gaat namelijk via de server ip adres waar jij dus niks aan kan doen.
Snap dus niet waarom hij jou de schade gaat laten betalen?En weet je ook wat voor schade er geleden zijn, je gaat natuurlijk niet een hap uit de lucht betalen.
Zolang jij geen bewijs hebt van defecte op schade aan de server zou ik geen cent betalen. -
Je kan Client-Side uit de broncode halen.
Hou er wel rekening mee dat niemand dit leuk vind.Zou het gewoon zelf doen dan weet je ook hoe dit werkt.
Begrijp je doel van kopiëren namelijk niet.. -
Shame on you dein :p
- Gangs of new york
- Gomorra
- Sopranos
- American gangster -
Iphone 16(GB) :cheer:
Heb hem zelf ook, mag dan wel minder goede camera hebben maar er zit echt veel op.
Je kan via de Apple Store gewoon gratis applicaties downloaden.Maja jij zoekt zonder abbo :p
Zou voor de Nokia N900 gaan
-
RiiCk
Ik ken je wel van msn...Tip die ik kan mee geven is:
- Blijf jezelf
- Meng jezelf niet in ruziesProbeer altijd respectvol naar leden te zijn, dan zal jij je respect ook krijgen
-
@killingdevil
Bedankt, er stond een heel mooi voorbeeldje bij de uitleg wat ik bedoelde.Over die explode function ga ik nog eens wat informatie zoeken, snap die function nog niet helemaal :p
Edit:
Snap even niet wat je doel was om een naam in te knippen bij bijvoorbeeld @.
Kan je hier misschien iets meer informatie over mee geven ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.01.10 00:39:06:
Heb tot nu toe dit eruit gekregen :pWil hem nog wel wat verder uitbreiden op controles want dit is nooit waterdicht natuurlijk :p
-
Goedenacht allemaal,
Ik wil eens wat meer aan de beveiliging gaan doen, aangezien deze nu niet echt optimaal is.
Uitleg:
Ik wil een functie schrijven die controleert of je aanmeld met een bot mail ook wel tijdelijk email adres genoemd.
Nu heb ik al een aardige lijst met tijdelijke email adressen.
Alleen ga ik deze natuurlijk niet 100+ keer plaatsen maar dacht ik aan een mooie functie.Heeft iemand een idee hoe ik het beste kan beginnen met controleren en return van waarde geven ?
Eigen idee:
PHP<?PHP function tijdelijkAdres( $adres ) { $mails = array('waarde1', 'waarde2', 'enzovoort'); } ?>
en daar loop ik vast, weet zelfs niet of dit gaat werken.
Hoop dat jullie mij iets meer informatie kunnen leveren.let op informatie dus geen voorkauw bende, wil er iets van leren!
Off-topic heb ik geen behoefte aan, vragen opmerkingen kunnen via een pm.
Mvg,
Pharox -
Zeer slecht idee...
Je haalt het grote werk van scripters naar beneden.
Mensen doen nu al geen moeite voor een script, laat staan dat ze zoiets hebben.Mijnmaffia is gewoon niet meer in te halen, daar kom je nooit meer bovenuit.
Zou de eer aan jezelf houden en gewoon zelf een crime scripten (no source).
Dan heb je ook tenminste iets om trots op te zijn omdat jou werk erin zit. -
Wat doet hij precies niet weergeven of errors laten of ?
-
Vind ik geen goeie opmerking JeroenH
Dan zou iedereen een simpele layout gaan jatten waar geen rechten op zitten omdat ze google afbeeldingen gebruiken.
Wat basshunter aangeeft klopt ook als je beide links bezocht hebt/had.
Je ziet duidelijk een totale rip van layout dus zou gewoon bij zijn hosting gaan klagen. -
Whiskey cola zonder ijs moet je eens proberen :p
Zeer verslavend
En de Red Label uiteraard gewoon puur met 2 ijs klontjes
-
Jack Daniels
Niet spotten met mijn whiskey :p
-
Ook ingevuld
Was zeer snel dus makkelijk
Waar is mijn biertje ? :$
-
-