rechten?

• Als jij de .psd bezit zeer veel, zie in zijn layout jou naam weggevaagd.

Zou zijn host contacteren met bewijs van screenshot dat jij de .psd formaat beheert.
    9 van de 10 keer krijgt de klant direct een waarschuwing hiervoor en moet hij hem direct verwijderen ;)

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Indien jij de .PSD bezit kan je naar de politie gaan en contact opnemen met de gene in kwestie ;)

Indien nodig kan je rechtszaak starten maar ik zou eerst proberen te praten met de gene in kwestie...

Is het goedkoopst indien die niet wil meewerken kan je verder stappen onder nemen!

• Zolang jij geen bewijs van .psd bestand hebt kan je denk ik weinig doen.

Je zou het kunnen proberen op bewijs dat jou naam in de van hem is weggehaald.
    Is nu nog behoorlijk zichtbaar namelijk, denk alleen dat ze om een .psd bewijs gaan vragen.

10% klaar

• Met de eigenaar zelf eerst proberen is altijd netjes natuurlijk.

Heb alleen uit ervaring geleerd dat niet iedereen dit accepteert.
    Ik vraag het daarom 1x vriendelijk, luisteren ze niet ga ik naar de hosting.

10% klaar

• Heb je de rechten op de achtergrondfoto ?berhaupt wel? en aantoonbaar? Anders maak je geen schijn van kans. Rechtzaak is het niet waard, dat kost jou minimaal 400 euro, zelfs al win jij moet je flink betalen (je krijgt maar een deel terug).

Politie gaat er niks aan doen, en alle grote hosters ook niet hoor.

• Vind ik geen goeie opmerking JeroenH

Dan zou iedereen een simpele layout gaan jatten waar geen rechten op zitten omdat ze google afbeeldingen gebruiken.
    Wat basshunter aangeeft klopt ook als je beide links bezocht hebt/had.
    Je ziet duidelijk een totale rip van layout dus zou gewoon bij zijn hosting gaan klagen.

10% klaar

• [offtopic]

Citaat van Niels

Pharox
    Uhm jij mag wel zo maar die achtergrond gebruiken waar waarschijnlijk ook copyright op zit maar dan ga je klagen wanneer iemand jouw 'in 10 minuten klaar' layout gaat gebruiken.

Dan doe je er nog lang over (xD)[/offtopic]

Maar lijkt me idd dat het beetje onzinnig is( ja het is wel vervelend voor je ) Maar ten 1e is die foto gewoon gratis van internet te plukken en De rest stelt ook weinig voor.

Daarbij heb je hem zelf ook zonder Copyright laten showen hier..

• Foto's zijn helemaal niet gratis van internet te plukken. 99% van de foto's die je via google vindt zitten gewoon rechten op hoor, en nu maakt dat misschien niet uit, maar als je een layout probeerd te claimen moet je wel kunnen bewijzen waar die afbeeldingen vandaan komen. Ik koop ze bijvoorbeeld in op stockphoto websites.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!