NS wijziging..

  • Beste,


    Ik heb sinds gisteren 12 uur 's middags de nameservers van 000webhost.com gewijzigd naar die van wjsolutions.


    Nu was mijn domein (overhoorweb.nl) soms wel online op de nieuwe nameservers, en nu weer niet.


    Hoe kan dit?
    Normaal gesproken is dit toch binnen 4 uur geregeld?


    Ik hoop dat als ik vanmiddag uit school kom (4 uur) dat ie dan uiteindelijk online is..


    Doel van het topic:
    Waarom duurt het zo lang voordat een NS is gewijzigd bij SIDN?


    Lars



    Joshua: Categorie gewijzigd, lars merkte het zelf al op.

  • Zoals Robin zegt nameserver wijziging neemt max 24 uur in om het te verwerken, wat je ook kon doen is de records aanpassen dan kan die gemiddeld naar 6 uur online zijn ligt er aan hoe snel het gaat.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.09.10 09:19:28:
    Bij mijn krijg ik nu te zien:

    PHP
    Welcome to the home of overhoorweb.nl
    To change this page, upload your website into the public_html directory
    
    
    Date Created: Sun Sep 12 10:27:50 2010



    En even gepingt en is ook in orde

  • Citaat

    Welcome to the home of overhoorweb.nl
    To change this page, upload your website into the public_html directory
    Date Created: Sun Sep 12 10:27:50 2010


    Krijg ook hetzelfde, dus denk dat net de Nameserver wijziging is geweest toen je die doorvoerde, en vandaar dat 't iets langer duurde :)

  • Een NS wijziging verloopt niet vlot indien er een aantal voorwaarden niet zijn voldaan.
    Zo moet eerst een DNS record bestaan op de nieuwe NS, anders wordt de NS wijziging geweigerd.
    Verder gebeurt NS wijziging normaal binnen de 5 minuten en zijn het de internet providers die de oude gecached hebben.
    Als het niet de eerste keer bij iedereen goed door komt, kun je het gerust nog een 2de keer wijzigen naar exact dezelfde ns en dan voert hij dat nog eens uit en worden ze allemaal nog eens vernieuwd, zodat je meer zekerheid hebt dat het wordt doorgevoerd.

  • Bij mij werkt het nog niet :(
    Krijg nog steeds die stomme error van 000webhost.com.
    Daar heb ik me hele host al weggegooid.


    Ligt het btw. ook aan welke provider je hebt?
    Ik heb Telfort, (goedkoopste pakket :p) maar daar is het soms door, soms niet.
    Nu krijg ik dus 000webhost.com, en een paar seconden geleden kreeg ik wel WJSolutions...


    Op DNSExit.com (daar had ik hem eerst staan voor 000webhost.com) staat ook al dat de nameservers op die van WJSolutions staan.
    (ns3.wjsolutions.nl & ns4.wjsolutions.nl)


    Ik hoop dat het z.s.m. door komt want ik word hier gek van..


    Lars

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.09.10 17:01:18:
    P.S.
    Als ik een ping doe krijg ik nog steeds het IP van 000webhost.com...
    Is er een manier om in windows7 wel de goede website te zien?
    Dit omdat ik hem graag wil bewerken :p


    Lars

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!