ASCII converter!

  • Hey,


    Vraag jij je wel eens af hoe sommige mensen die vette text-gebaseerde plaatjes maken? Of beter: zou jij een ASCII artiest willen zijn, of dat van gebruikers op jouw website willen maken?


    Dat kan nu! Deze PHP ASCII art converter leest plaatjes uit, en kijkt naar de doorzichtigheid en donkerheid van elke individuele pixel, en geeft razendsnel het bijbehorende teken terug.


    Niet overtuigd? Probeer het dan zelf!
    Klik hier!


    Een kopie van dit script kost 10 euro per stuk. Als je hem wilt kopen, stuur alsjeblieft even een privéberichtje. Als je vragen hebt, kun je reageren op dit onderwerp.


    Betalingsmogelijkheden zijn:
    Bij voorkeur overschrijving met jouw CriminalsPoint gebruikersnaam in de omschrijving.
    Alternatief wallie. Dan zal het iets meer gaan kosten. Als je dmv. wallie wilt betalen, stel ik de service even in.


    Bijgeleverde bestanden:
    PHP file
    PDF readme


    Bestandstypen die worden toegestaan:
    JP(e)G
    PNG

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • PHP
    Fatal error: Allowed memory size of 20971520 bytes exhausted (tried to allocate 3664 bytes) in /home/******/domains/crimeshot.nl/public_html/Zend/projects/crimeshot/public/ascii/asciiconverter.php on line 12


    Zou handig zijn als u ook een upload limit erbij zet zodat mensen weten hoe groot het bestand mag zijn ;)


    Voor de rest is die wel heel nice :)
    Correctie, Het is Machtig!

  • Citaat van Jannick

    Zelf gemaakt? Ik kan me niet voorstellen dat je met de toegepaste kennis hier op CP zoiets mee kan maken, vandaar.


    Dus ik markeer jou ook even als een achterlijk persoon. Dit is toch wel de ergste bullshit die ik tot nu toe heb gehoord. Richard is wel degelijk een goede developer waar ik ook nog van kan leren.


    Het systeem is verder wel mooi gemaakt al heb ik de broncode niet mogen inzien omdat Richard gemeen is!(c)

  • RS Nee, helemaal niet. Integendeel, met toegepaste kennis bedoel ik de kennis die je hebt gebruikt om hier mensen te helpen en zo, wat ik zo voorbij heb zien komen. Ik snap niet waar je vandaan haalt dat niemand dat vermogen hier zou hebben, want dat is - ben blij toe - gelukkig echt onzin.


    Ik vind 't mooi gemaakt, maar kan je bij een bepaalde grootte niet 2 bij 2 pixels selecteren om daarbij de bijbehorende ASCII-teken te pakken? Dan zou 't met grotere afbeeldingen beter gaan, lijkt me :)

  • Ik heb verschillende editors geprobeerd, en de joune komt zeer mooi uit de bus!


    Knap staaltje werk, vooral met dat kleur, detail e.d.


    Al die andere geven rotzooi, en de joune pure kwaliteit (L)

  • hij kan wel mooi oop programmeur zijn maar eigenlijk is het voor php zowiezo overbodig als je het gaat vergelijken met c# etc.


    ik denk dat wel handig is om een voorbeeld code in het topic te zetten ! aangezien ik nu wel benieuwd ben of het oop is . :P

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Als ik dat deed, zou ik een groot deel van de code al laten zien, en kon je in een paar minuten al achterhalen wat de rest zou moeten zijn, dus ik denk niet dat het slim zou zijn om dat te doen. Het is immers maar 1 script ;)


    Citaat

    hij kan wel mooi oop programmeur zijn maar eigenlijk is het voor php zowiezo overbodig als je het gaat vergelijken met c# etc.


    Daar ben ik het niet mee eens. Het mag dan wel niet verplicht zijn om in objecten te denken zoals met C#, C++, Java, AS3, enzovoort, maar dat betekent niet dat het geen meerwaarde aan je applicatie toevoegt (hoewel het ook niet zonder nadelen komt)

  • Heb wat reacties verwijderd omdat het offtopic ging.


    Een 'object georiënteerd programmeren programmeur' zou wel nieuw zijn, maar goed. Misschien kun je eens een overzicht van de properties en de methoden van de class geven, dat geeft in ieder geval de indruk van de kwaliteit van het scrpt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!