@Woutr: Ja, Door Jaloezie
En door een Eigenaar die niks investeert & nooit online is & denkt dat je gratis zijn website opknapt. :slotje:(Niet het Topic, Maar dit onderwerp. )
Sollicitaties
- Stefan.J
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
@lars, zoveel jonger als jou ben ik ook niet, 1 maandje, jij van de 7e maand ik van de 8e
-
-
jessewillem,
heel erg bedankt veel van de leden weten de reden niet en toch gaan ze klagen. helaas is dit waarscheinlijk uit jaloezie? (niet aangesproken voelen ik kreeg ook reacties op msn er over ferhat).
Maar, zoals je ziet ben ik nu al weer een zeer lange tijd aanwezig en dat ook dagelijks met 0 ban uren op zak. Tuurlijk dat is geen excuus voor slechte daden van vroegen maar, wel een stap in de goeie richting.
verder hoop ik gewoon dat iedereen even veel kans maakt en dat gewoon de beste mogen winnen;) mocht is het niet worden dan ben ik als nog tevreden. men zei ooit: je bent pas een verliezer als je niet eens mee doet en laat ik eerlijk zijn voor me zelf en jullie ik ben al blij dat ik de ronde 2 heb gehaald hierdoor laat ik toch weer zien dat ik veel voor cp over heb om me in te zetten als moderator. (dit deden natuurlijk ook de af vallers.)
iedereen even veel suc6!
Rick
PS. las trouwens nog ergens een reactie met jongentjes van 11/15. sorry ben 18
-
Citaat van sloosmedia
Niels: op CP kan je dat ook niet organiseren.
En zo te zien heb je ook weinig te zeggen voor iemand met 1300+ posts..[offtopic]Zo kom jij aan die posts dus...[/offtopic]
Tuurlijk heb ik weinig te zeggen. Ik zit hier al vanaf de eerste versie met Anton en die andere knakker en ben in elke versie behalve de versie 3 admin geweest dus ik weet niet wat je loopt te verkondigen
Wat moet je ook met die broekies om het zo maar even te zeggen.
-
Hoeveel rondes zijn er eigenlijk ?
-
Beste mensen van Criminalspoint,
Waarom moeten we deze eindeloze discussies aangaan, de crew beslist wie er een ronde verder gaan en niet de leden zelf.
Ik begrijp alle commotie gerust, maar kijk mensen laat het verleden liggen en maak een nieuw begin. Zie mijn en Koen wij hadden dagelijks discussies maar dit is inmiddels ook bij ge legt en heb ook voor jullie toen die downloads nog gedaan.
Dit deed ik niet alleen voor koen maar ook voor jullie allemaal zodat de minder ervaarde scripters toch ook hun vrijetijd kunnen vullen met het te leren.
Riicky heeft foute dingen gedaan maar men moet leren om het te vergeven, en dat is het dus ook geweest bij de crew. Als jullie gewoon normaal doen en niet zo flippen altijd dan zal de crew ook normaal terug doen tegen jullie en niet alleen de crew maar ook de rest van de leden.
Mensen vergeef elkaar en flip niet zo, dit is niet goed voor je zelf maar ook niet voor een ander.
-
Jij wint Willem
-
respect willem goeie reactie hoop dat iedereen nou inziet wat ik bedoel.
-
Ik wacht al 7 maand op antwoord van Koen WAAROM ik verbannen werd. Dus eigenlijk wel laf, terwijl ik CP geholpen had, ik had een elite status en dan ineens ban nadat ik 3 dagen niet on gekomen was. Maar ja.
Citaat van Niels@sloosmedia
Wouw jij met een Internet-Bureau.. ROFLMYASSOFF, je kan nog niet eens een battle organiseren en komt met laffe smoesjes aan.@FerhatR
Volgens mij was jij ook ooit verbannen Ferhat -
FerhatR leer het te respecteren, als je het nooit respecteert dan zal het ook nooit ver komen.
-
@Ferhat: Koen reageert haast nooit.
Koens Complot:
- Mollie-ads beheert hij ook.
- FTP houd hij dagelijks in de gaten wat je verandert.
- Haast nooit online
- laat die crew al het werk doen
- geeft niks om CP vergeleken Onlinegamemanger.comIk gaf hem een forum layout voor webscripters.be
gebruikt die hem voor ze bedrijf: http://dimoweb.com/
Dat noem ik pas schande terwijl ik die op maat door Sloosmedia voor hem liet maken. :@ -
Respecteren terwijl ik onrespectabel werd "behandeld".
Ok, ik heb me zwaar herpakt, ik heb het de crew gemakkelijker gemaakt en ik heb ze telkens geholpen.Najah, jah ..
-
FerhatR. Zo moet je gewoon vooral blijven volhouden;) Zo word het voor iedereen wat makkelijker!
-
Zullen we dan nu maar weer ontopic gaan?
-
[offtopic]
Sorry killingdevil was net te laat met posten
[/offtopic]Jongens wat zijn we toch weer kinderachtig bezig hier, precies de mensen die niet doorgaan lopen nu ruzie te zoeken.
Ik heb gelukkig met de crew nu normalen contact en meld zelfs foutmeldingen, laatst nog één aan killingdevil gegeven.
Kreeg ruzie met Joshua nu kunnen wij ook gewoon normaal met elkaar omgaan.Waar maken jullie je in vredesnaam druk om, als het je niet bevalt zoek je toch een ander forum?
-
Ik ga er niet verder meer op in laten we kijken wat de uitslag word. Ik weet zeker dat ze een goeie beslissing zullen maken
-
Ik wens iedereen die door is naar de volgende ronde nog veel succes :cheer:
-
Ik wens ook iedereen succes
@ de rest houdt eens op met die discussies, ik ben het ook lang niet altijd eens met de regeling van CP! Maar ik ben daar ook over op gehouden.
Ik blijf erbij dat nu Darsstar weg is, het moeilijk wordt nog ooit zo'n goed crewlid te vinden. Die (een beetje) vreemd is maar wel verstand heeft van wat hij doet.
Ik heb geen tijd meer om me aan te melden voor sollicitaties omdat ik het druk heb, en alleen nog maar actief kan zijn in de avonden..
Veel succes iedereen
Met vriendelijke groet,
Luc
P.S. De crew ook veel succes met het kiezen van een (goed) crewlid
-
Ik vond wel jammer dat ik niet door was,
persoonlijk denk ik dat de crew een beetje heeft gekeken naar de banpunten.Maar goed sowieso iedereen heel veel plezier!
Ik hoop wel dat de crew de rest van de sollicitanten bewaard mocht het niet goed gaan met de geselecteerden hoewel ik dat betwijfel want er zitten veel goede bij
Met vriendelijke groet
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!