Ik ben op zoek naar de regels van msn invite heb al een tijdje op google gezocht maar niets nuttigs gevonden. Ik hoop dat iemand mij de regels kan geven / vertellen:cheer:.
Regels msn invite.
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik raad je aan contact op te nemen met de opta dit bedrijf kan je precies vertellen wat je wel en niet mag.
-
Hebben zij ook een e-mail adres?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.09.10 16:52:16:
En is het toegestaan om e-mail adressen op te slaan in de database? -
-
De regels
- Er moet een afmeld link in staan
- De persoon mag maar 1x msn invite sturen daarbij moet je controleren of er al leden zijn die al lid zijn van je site.Deze regels spreken elkaar tegen :p
- De persoon mag maar 1x een mail krijgen dus als er 2 personen een msn invite gebruiken op je site en die 2 personen hebben allebij dezelfde contactpersoon in hun lijst dan mag hij dit maar 1x ontvangen.
- Ze zeggen dan ook dat je geen e-mail adressen mag opslaan.Denk dat dit het zo een beetje is.
Ik heb opta hier zelf ook voor gemaild maar ben er niet veel wijzer mee geworden met de laaste regel (je mag geen contactpersonen opslaan) maar hoe kan je dan controleren of deze persoon al een mail heeft ontvangen ? Je kan misschien de email adressen opslaan in gecodeerde vorm.
Ik zelf ben nu ook nog aan het wachten op antwoord.
-
- Zorg dat de email adres in een [func]md5[/func] of [func]sha1[/func] hash wordt opgeslagen, dan kan je dit wel controleren.
- Persoon mag geen vergoeding ontvangen dit geld voor de verstuurder als voor de ontvanger.
- Er moet een afmeld link in staan, dit zorgt dat jij geen verdere contacten kan opnemen met de persoon per nieuwsbrief e.d.Dit was hem volgens mij zo een beetje
-
Oke harstike bedankt :cheer:.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!