Hallo cp'ers,
crimz source installeren op mijn localhost werkt niet?
Kan iemand misschien uitleggen hoe het precies moet?
Ik heb alle readme's al doorgelezen maar niks goed :p
Crimz source.
-
-
-
Wat doet er niet dan?
-
Neem hiervoor contact op met de originele maker, Cass.
Deze source is meerdere malen verkocht, en dus niet in bezit van elk lid.
Edit:
Mijn excuses, wist niet dat de source is vrijgegeven door de maker.;) -
Wat doet ie bij jou dan bboy?
[offtopic]Ik krijg een wit scherm, zit ook geen MySQL bij, misschien dat ie het daarom niet doet (xD)[/offtopic]
-
ik krijg ookwit scherm als ik naar install map ga
-
Install?? Waar vind jij dat?
-
is zonder install, Cass is gewoon iemand die voor alles eerst geld vraagt (had 40 betaald !) en dan alles vrijgeeft..
Niet netjes vind ik.. -
ok maar waar is dan de SQL?
-
Je zegt dat er een installer is toch, misschien zitten daar de queries wel in verwerkt.
-
Citaat van FerhatR
is zonder install....
Dat dacht ik al. Wat er in zit is een Zen Cart installer??
-
Source is onvolledig, dus ofwel maakt u veel zelf + sql ofwel vraagt u eigenaar voor alles.
Of neemt u een andere source, als u niet van veel werk houdt :p!
-
Er zit ja wel install map in. zc_install2 heet hij.
-
Ja, maar Cas zijn source is een warboel.
Was mijn 40 euro niet waard.
-
Citaat van FerhatR
is zonder install, Cass is gewoon iemand die voor alles eerst geld vraagt (had 40 betaald !) en dan alles vrijgeeft..
Niet netjes vind ik..Tis nu ook nutteloos om de source te blijven gebruiken.
Heb zelfs bij mijn aankopen, moeten instemmen dat de licentie domein/persoons gebonden was.
Mocht mijn eigen licentie niet eens overdragen aan iemand anders!Maar nu wel vrijgeven???
Iedereen netjes terug betalen is wel zo netjes Cass! -
Inderdaad, had 40 euro betaald, was al boos toen dag erna 20 was, maand later 1,30.
Drie maand later, FREE! -
Voor iedereen die 40 heeft betaald is nog erger, voor mij gelukkig maar 20 euro.
Maar goed, ik ga toch proberen die 20 euro terug te krijgen (niet om het geld, maar om principe).
Heb gelukkig alle mails (van zijn strenge voorwaarden) e.d bewaard, voor het geval dat.. -
Ik vind het gewoon zielig. Hij vroeg eerst 250 aan me voor een licentie ..
Ik krijg Cas nog wel :}
-
Sorry voor deze offtopic,
Ik zou ook heel boos geweest zijn als ik hier iets voor had betaald en later gratis vond maar goed wettelijk kunnen jullie niks doen want hij is de maker hij mag ermee doen wat hij wilt maar is niet zo netjes nee:) -
Citaat van mafiabase
Sorry voor deze offtopic,
Ik zou ook heel boos geweest zijn als ik hier iets voor had betaald en later gratis vond maar goed wettelijk kunnen jullie niks doen want hij is de maker hij mag ermee doen wat hij wilt maar is niet zo netjes nee:)Daar geef ik je ook gelijk in, maar kijken of hij ooit nog wat verkoopt
Als hij dit niet netjes afhandeld, dan zal ik hem altijd blijven volgen en zijn toekomstige kopers heel goed waarschuwen!Dit is gewoon iets wat je niet kan maken tegenover de kopers!
-
ja klopt mafiabase je hebt gelijk
ja het is gewoon niet netjes ik zou of terug betalen of van de site afhalen
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!