Contest : Gedichten

• Ben even afwezig geweest omdat ik het druk heb gehad met dingen, voor zover ik het heb begrepen moet ik samen met Alex in 3 posts iets verzinnen ?
    Ga ervanuit dat deze post natuurlijk niet meetelt.
    Maar gewoon even kort en krachtig uitleggen wat er nu precies moet/gaat/zal gebeuren, ben ik ook weer bij :p
    En uiteraard zal ik m'n best doen.

• Yoichi misschien moet je even de voorgaande posts goed doorlezen. Jij en Alex moeten een soort van diss maken tegen Lancer en Rick.
    Lancer en rick zijn begonnen met het eerste gedicht daar moeten jullie samen een respons op maken.

Dus tegen elkaar je mag maximaal 3 gedichten hebben en het is tot zaterdag 20:00 , meer regels zijn er niet.

Succes,
    Stan

• Nouja ik ga even met de jury leden overleggen maar ik kan in ieder geval al zeggen dat het andere team niet automatisch door gaat naar de volgende ronde. Het spijt me maar zo werkt het niet!

• Ik noem het, De crazy crusader !

Veel liefs dat we jullie jonkvrouwen mochten gebruiken (/misbruiken) in naam van deze creativiteit.
    Met vriendelijke groeten, Yoichi & Alex.

PS: heb net nog wat spelfouten getikt maar zal het later nog wel eens lezen omdat ik zeker weet dat er meer zijn.

• Figuurlijk wel natuurlijk.

Gaat er met de chicks vandoor en brand er nog eens flink in dat hij tenminste in het nieuws komt, laat ze hierna eens komen met wat beters dan wat wannabe rap ( personal opinion (a))

• Wow, berichten zijn net verwijderd toen ik wou quoten, toch wil ik het even zeggen.

maakt het uit dat het niet volgens de planning gaat ?
    Laat ons dit gewoon lekker doen, we hebben er zelf wel plezier in, als je het niet interessant vind, reageer dan gewoon niet.
    Mensen die er wel vrolijk en normaal over mee kunnen/willen praten, doe het !
    Je post count gaat er omhoog van dus wat zijn de nadelen ;)

• De deadline is al geweest, om alle berichten te posten.

Yoichi en Alex waren laat.
    Dus ik neem aan dat op basis van deze 2 inzendingen de uitslag word gedaan, want ik heb geen zin om nog een week te wachten voordat yoichi en alex zich inzetten.

Ik hoor het wel of jullie op basis van deze 2 uitzendingen beroep doen, en anders gaan rick en ik wel weer bezig;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!