• Hallo,

Ik tijdens een opruiming van men zolder nog een computer tegen gekomen van minstens 3 jaar oud ofzo.

Hij was volledig gecrasht maar ik heb nu herstelt.

Ik wil hier nu windows xp opzetten en een game need for speed wolrd erop zetten.

Ik heb momenteel deze specs :

CPU information:
    -CPU name: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.00GHz
    -Number of processors: 1
    -Processor type: 586
    -Processor revision: 516

Heb dan nog 1 probleem heb een video kaart van Nvidea GEFORCE laatste nieuwe maar die past er niet op

Er nu een Nvidea GEFORCE MX 440 op die ik nog in de doos had gevonden.

Zou dit kunnen werken ?

Mvg
    Devlover

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Gamecomputers hebben meestal hoge eisen de hoogste eigenlijk van alle computers. Dus houd hier wel rekening mee. Een snelle processor goede grafische kaart en snelle internet verbinding zijn het minimale dat je kan verwachte van een gamepc.

• Citaat van stan

Gamecomputers hebben meestal hoge eisen de hoogste eigenlijk van alle computers. Dus houd hier wel rekening mee.

Een professionele video bewerking pc/server heeft echt wel meer power dan een game pc van 8000 euro.

Citaat van stan

Een snelle processor goede grafische kaart en snelle internet verbinding zijn het minimale dat je kan verwachte van een gamepc.

Hij zei toch niet dat hij de pc als game pc wou gebruiken?
    Hij wil er xp en NFS World installeren.
    NFS World vraagt niet zo veel van je pc (http://www.buzz99.com/641/need…line-system-requirements/). Alleen ik weet niet of hij het met deze pc gaat redden. Maar daarom moet hij zoals Rijkeshit al aangaf zijn pc even online testen.

• Ik gebruik dezelfde specs met deze pc en ik zeg je:
    Die specs zijn niet geschikt voor te gamen
    Ik deed het zelf altijd en men pc maakte raar geluid :p
    Want deze specs zijn voor bedrijfs pc's

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!