RPG-Beheerders gezocht

• LINKPARTNERS:
    U komt bij linkpartners te staan. Als u wilt, kunt u een zelfgeschreven zin naast uw link krijgen. Indien u deze niet meelevert bedenken wij zelf een passende zin voor uw website. Als u website rpg-gerelateerd is komt deze in linkpartners part 1 tem 3 te staan, dan komt hij ook op elke andere pagina onderaan te staan.
    Mocht u toch interesse hebben, maar is uw website niet rpg-gerelateerd? Dan komt u bij linkpartners part 4 te staan, dan staat u enkel op de linkpartnerpagina
    Ik heb ongeveer een 100tal bezoekers per dag.
    De website is: PR1
    Van rpg games zelf verwacht ik minimaal 100 aangemelde leden.

RPG NIEUWS:
    U kan gratis het nieuws dat u te melden heeft, melden. Dit kan via het contactforumlier op de site. Het nieuws kan gaan over een nieuwe ronde, nieuwe optie,... (NIET ENKEL: Meld je nu aan en krijg ...)
    Deze dienst is gratis voor u, alleen willen wij dat het nieuwsbericht zelf opstelt en doorstuurt via het contactformulier. (voorbeelden op site beschikbaar.
    Wie? Alleen rpg's sites!
    Dus nog even kort, u stuurt uw nieuws van uw rpg in, en wij plaatsen het gratis op onze website met een URL naar uw site zodat onze bezoekers uw nieuws zien en naar uw site kunnen surfen. Vermeld dat ook aub een url als u uw nieuwsartikel opstuurd ;).

Verdere vragen? Graag in topic
    Interesse? Graag via het contactformulier op de website.

Website: http://www.rpgwinnen.nl

Ik heb toestemming van de adm om dit topic te openen.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!