• Beste CP'ers,

Vinden jullie ook dat er een nieuwe rage moet komen in de Online Textbased RPG Games? Maffia game's waren een tijdje geleden echt heel gruwelijk, maar tegenwoordig worden deze niet zoveel gespeeld als toen deze games net uit waren.

Daarom vind ik dat er een nieuwe rage moet komen in zulke games. Laat in dit topic dus weten wat jij denkt dat een nieuwe rage zou moeten worden. Je kan natuurlijk programma's opnoemen zoals Avatar of Pokemon, maar ook iets geheel anders.

Dit is gewoon voor de fun, maar misschien dat de leden op Criminals Point hier iets aan hebben en er ook iets mee doen. Tenminste, dat ik zou ik wel wat vinden!:)

De lijst:

ProjectB: Een "Avatar" game
    FIFAFREAK: Hotopnia Concept
    jemajeroen: Vernieuwende Maffia Game of transport bedrijf manager
    Starlife: Vliegmaatschappij beheren (Planemania)

Laat in jou reactie weten wat jij vindt en je komt tussen deze lijst!:)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik denk dat de maffiagames terug van weg zijn geweest als je veel flash zult gebruiken...

Tegenwoordig red je het anders niet meer.
    En anders zo iets als travian en zo..

Of misschien wel dat je je eigen online txt based transport bedrijf runt

• Planemania vind ik dan wat minder, maar Hotopnia vond ik zelf ook een leuk concept. Heeft iemand trouwens nog contact met Frenzo Brouwer? Hij was een tijdje geleden bezig met een avatar game, maar de laatste hoor ik er niks meer van. Als hij is gestopt, zou ik graag verder gaan waar hij is gebleven.

Als iemand een mail adres van hem heeft, zou die mij dan kunnen Pm'en? Alvast bedankt!:)

• Citaat van FIFAFREAK

Ik vond het hotopnia concept erg leuk, jammer dat ik er later weinig meer van hoorde.

Ik was een van de beheerders, helaas betaalde stephen helemaal niets, dus het was afwachten wanneer de website afgesloten zou worden.

• Citaat van jemajeroen

ik denk dat de maffiagames terug van weg zijn geweest als je veel flash zult gebruiken...

Tegenwoordig red je het anders niet meer.

Jij hebt dus zo te zien geen verstand van online marketing.
    Maffia games kunnen met een goede marketing zelfs tot de groep behoren die de meeste Nederlanders aantrekken. Kijk maar eens hoeveel er bijvoorbeeld op Google gezocht wordt op termen als 'maffia spel', 'criminals', noem maar op. Er zijn zelfs gamers die met een groepje vrienden proberen het ene maffia spel na het andere te veroveren. Die zullen dus erg vaak online te zien zijn.

Natuurlijk moet je wel beter proberen te zijn dan andere spellen, maar daar heeft Flash echt niks mee te maken.

• RS,
    Jij hebt er overduidelijk geen verstand van.
    Maffia is gewoon ouderwets.
    Ik heb net even de Google resultaten geteld:
    4.900.000 resultaten.
    Dat zijn er dus 4.899.999 teveel.

Daarbij zijn er al genoeg spellen.

Tevens is dit geen goed spel voor je algemene ontwikkeling, aangezien "maffia" niet iets real-life's is.
    Tenzij je wil oefenen voor later, wat me bij 99,95% van alle autochtone - Nederlanders (95% van alle allochtonen) niet zo lijkt.
    Maar goed, doe wat je leuk vind.... :((

Lars

• Heb je wel gelezen wat ik net gezegd heb of probeer je alleen maar je totaal aantal posts te stimuleren?

Citaat

Maffia games kunnen met een goede marketing zelfs tot de groep behoren die de meeste Nederlanders aantrekken

"Tevens is dit geen goed spel voor je algemene ontwikkeling, aangezien "maffia" niet iets real-life's is."
    Nee, Pokémon, avatar en die andere troep is wel 'real life' wil je zeggen... Denk dat maffia dan toch echt iets dichter bij de realiteit ligt.

Het gaat er niet om hoe vaak een onderwerp geïndexeerd is, maar het gaat erom hoe vaak er op gezocht wordt. Als er 5.000 keer gezocht wordt op 'maffia spel' en je staat met jouw spel tenminste op de eerste pagina van Google, kun je meer bezoekers verwachten dan wanneer alleen jouw eigen home pagina in Google opgenomen is en er nooit op gezocht wordt...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!