Hey,
Ik heb een vraag over antagonist.
Krijg je als je bij antagonist host besteld, een brief thuis gestuurd, of gaat dit allemaal via e-mail?
Hey,
Ik heb een vraag over antagonist.
Krijg je als je bij antagonist host besteld, een brief thuis gestuurd, of gaat dit allemaal via e-mail?
Brief thuisgestuurd.
Is dit erg dan?
Deze vraag is recent nog gesteld, als je vraagt om dat niet te doen, zullen ze het ws niet doen .
Ja, dat snap ik als je dat vraagt, maar krijg je als je het bestelt zo wel thuis gestuurd?
En na het bestellen, hoe kan je dan zeggen dat je geen brief thuis wilt gestuurd, maar via mail?
Nee aleen via mail
MVG
Waarom wil je in godsnaam geen brief thuis gestuurd krijgen? Overleg gewoon met je ouders, weten die ook weer wat je uitspookt op internet. En meestal vinden ze 't alleen maar leuk
Maar je moet t maar gewoon vragen, is bij heel veel bedrijven zo.
Zolang je nog geen 18 jaar of ouder ben.. zou ik je ouders wel inlichten. Als er wat gebeurt zijn ze snel op de hoogte
Je had hier al eerder een topic over geopend en al meer dan 30 anwoorden gekregen, waarom open je een ander niet duidelijk genoeg?
Ik heb een vraagje aan de TS, hoe oud bent u?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.05.09 22:54:52:
13, dus niet echt nog slim...
Zoals suryoyo0 zei, zeg ik ook.
Waarom worden er e-mails gestuurd? Om zeker te zijn dat e-mail adressen correct zijn. Dus waarom zouden ze brieven sturen in plaats van e-mails? Om een correct adres te krijgen, en omdat brieven betrouwbaarder zijn, en getekend kunnen worden.
Een brief ontvangen kost niks, en terug sturen hooguit een postzegel.
Bij deze sluit ik het topic. Als TS het hier niet mee eens is, stuur bij een PM met een reden waarom je geen brief wilt ontvangen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!