OUTGAME
De layout:
INGAME:
OUTGAME
De layout:
INGAME:
Ik vind hem erg nice.
Bedankt, de ingame is bijna af.
Vind hem ook wel leuk, meschien nog wat extra opvulling door een aanmeld formulier er bij de plaatsen en, alle vakken af te sluiten met een stroke van 1 pixel.
Ok, zal ik doen nadat de index af is. Mensen die hem gekocht hebben of van plan zijn te kopen; daarvoor dient de code, geef jouw code ( die ik ook heb ) en dan krijg je de update(s) in je mail.
Zeer mooi werk Alex
Onze site heeft ook nieuwe layout, en hij is zo goed als af (based en alles), als ik je nog eens op MSN Online zie kan ik je een linkje geven
mooi hoor owja check allemaal is die online status enzo XD
@ tree,
Bedankt, ben ik al een tijdje hoor
@ neo3k,
Bedankt, haha ja!
Toch maar layoutje verkopen omdat CrimeLike niet gaat draaie?
CitaatToch maar layoutje verkopen omdat CrimeLike niet gaat draaie?
Dit vind ik wel grof!
Kevin, kan dit misschien via PB ?! Het is trouwens Crimelike
Bedankt, die is ondertussen af, moet hem alleen nog mooier uitwerken, nouja tzal voor morgen zijn aangezien ik effe film ga kijken
Had ik al gemerkt op msn
Mag je de cartoon wel gebruiken?
Is gratis te gebruiken hoor en zoals hij zei, van deviantart
Oh, mag ik dan de link waar deze cartoon te download staat?
De directe link heb ik niet meer, zoek anders effe op 'girl with gun' ofzo.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.05.09 13:06:37:
UPDATE:
INGAME is af, staat te downloaden.
Ik wil wel gecoded kopen de ingame
Ik ga deze nog es coden wanneer ik tyd heb :}
Geïnteresseerden mogen me steeds PB'en
Beste,
Ik vind het een aardig goede layout. Ik heb alleen het gevoel dat je nog niet erg lang designed. Vat dit niet als kritiek op, maar gewoon als tips. Je hebt namelijk nog wat kleine foutjes die je vooral bij beginners ziet (niet alleen voor designkunsten maar ook in je verkooppost):
- Je moet nooit een .jpg posten, want dit verpest de kwaliteit van je layout. De beste extensie is .png, want hier behoud je dezelfde kwaliteit als bij .psd.
- Je hebt alle tekst op sharp (als ik het zo bekijk). Probeer de tekst op none te zetten, behalve de titel. En de menutitels (algemeen, enz) kan je wel gewoon op een style laten. Maar je hebt een html niet met een style-tekst dus die moet je gewoon op none houden, zodat het 't meeste lijkt op hoe je 'm ziet wanneer je de layout gebruikt.
- Je watermerk is erg vervelend. Probeer zoiets als iStockPhoto. Dat is wat makkelijker te zien.
Verder, een redelijke layout. Maar ik mis de maffiastyle er wat in. Verder goede layout!
Mvg,
Maks Jorritsma
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!