Meer publiek

• Die oplossing gaat zeker niet helpen. Dan krijgen we postst zoals:

Ja,
    ik weet het niet,
    (L)(h):S,
    ga zo maar door.
    (ik had al een idee gegeven dat ze binnen 1 maand niet online dat ze dan een waarschuwings mail krijgen dat ze de eerst volgende maand minimaal 1x online moeten zijn dat anders het account word verwijderd voor de leden die 2 maanden op vakantie gaan??? kunnen dan een optie instellen genaamd vakantie mode. Dan zal er niks gebeuren)

Koen bedankt voor je reactie terug denk dat ik je nu beter begrijp. Maar, van mij mag je v4 iets minder aandacht geven als v5. Je zegt het zelf al hier kan niet veel beter meer aan. behalve dan misschien de snelheid en de externe code die wij niet zien hoor.

Mocht je toch de v4 voor laten gaan ga dan in ieder geval denken aan een nieuwe lay-out of een echte update waar wij iets aan hebben. zoals je zelf wel weet aarsen leden op mooie updates etc. Als er een nieuwe lay-out zal komen en dit zal bekend worden zouden oude leden gaan kijken hoe het is geworden en wie weet posten ze dan weer is een berichtje.

het is maar een tip maarja, aangezien jij leden op nummer 1 zet. (wat ook zo hoort overigens.) kun je deze uitwerking wel gebruiken.

Ik zelf zit natuurlijk veel meer te wachten op de v5 omdat ik er best goeie verhalen al over hoorde van enige crew leden die iets meer over de zaken weten dan wij als lid natuurlijk.

Ik hoop op je antwoord:)

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Ook wel handig, voordat je het weet is de link bij zo'n fileshare site dood. En ik denk dat het hier wel vertrouwd is, maar als er illegale sources opkomen, dan is Koen aansprakelijk hiervoor, en zal hij wel niet willen.

• Wetgeving: we moeten gewoon enkel legale zaken aanbieden, punt. :-p

Google kijkt niet naar het feit of een site valid is of niet, zolang de bot kan crawlen zijn ze gelukkig.
    Heeft 1 van de makers enkele maanden geleden gezegd in een filmpje.
    Ze kijken meer naar pagerank, interne link structuur, inkomende links, snelheid van laden en kwaliteit van de inhoud.
    Hoe hij is opgebouwd (valid) geven ze niet zo veel om.

Nieuwe lay-out vind ik persoonlijk wel strak, hij staat al klaar en is valid - normaal gezien.
    Dat hij valid blijft eens alle functies erin zitten kan ik niet garanderen. Soms maken wij pagina's die niet valid zijn, juist om zeker te zijn dat alle functies blijven werken.
    Zo is de kleur van de scrolbar veranderen voor IE niet valid, maar soms wel nuttig.

Verplicht leden laten posten voor ze kunnen downloaden komt er sowieso niet. Is vragen voor meer spam reacties.
    Dan heb ik liever dat ze kunnen downloaden zonder iets te posten.
    Verder geef ik ook niet om inactieve accounts.
    Het enige waar ik om geef is veel bezoekers online en veel accounts.
    Dat ze inloggen om actief te zijn is minder belangrijk.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!