Algemene game topic

• Hey leden van CP,

ik vroeg me af gamen jullie veel en zo ja welke spellen/console en spelen jullie vaak online?

Ik game best veel (is ook gewoon leuk xD) en speel vooral op de xbox. Mijn pc gebruik ik meer voor simulator games zoals Rfactor (race spel), Sid Meiers Railroads en FSX.

Zijn er misschien nog mensen met een xbox360 en hebben een keertje zin om te gamen?:P

gamertag: StrolledWheat

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik speel eigelijk alleen op de pc. (via Steam)
    Ik speel t meeste counter strike source, daarnaast ook wel eens cod mw2 en cs 1.6, alien swarm en trackmania nations forever ook wel eens :) en nog wat andere games die ik heb zoals half life maar dat speel ik nooit

Alleen speel ik nu minder omdat me internet aant falen is ;p

• Heel soms doe ik Grand Theft Auto IV, maar daar houd het dan op. Ik doe dat dan voornamelijk op mijn PC. Online spellen doen doe ik niet echt, wel via het netwerk hier. rFactor, dat doet mijn broer altijd :cheer:

• Ik speel enkel op de X360:
    - Modern warfare 2.
    - En soms (heel) soms: Halo ODST

alle 2 uitgespeeld dus soms online spelen, om lekker te ontspannen na me werk of in me vrije tijd :)

Xbox-tag: paisraider01 :cheer:

• Enkel op de PC. Spellen die ik laatst nog gedaan heb zijn:
    - AlienSwarm
    - Left 4 Dead 2
    - Battlefield Bad company 2 (al moet ik nu hem opnieuw installeren)
    - Alien Breed ga ik mogelijk vandaag nog via steam aanschaffen aangezien het wel bruut is om daarmee co-op te spelen.. + het kost nog geen 6 euro vandaag.

• CSS :D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!