• vraag 1:
    ................................................
    Hoe krijg ik een berichtenbalk in mijn osbandti 1.6 zodat mensen bij de ingame berichten via de berichtenbalk kunnen sturen hoe moet ik dat doen.
    . .
    Vraag2
    ...............................................
    en hoe krijg ik de chat werkend heb de database geimpoteerd maar werkt niet
    ................................................
    vraag3
    en nog een vraag
    hoe kan ik op me voorpagina een soort nieuwsysteem zetten wat ik bij heel veel crimegames zie en dan nog een vraag.
    ..................................................
    vraag3
    hoe kan ik zorgen dat me leden msn-uitnodigingen kan doen met prijzen er aan verbonden 50 calcredits 50 kogels 1miljoen bankgeld etc.
    en nog een vraag.................................
    vraag4
    en dan kom ik terug op de klikmissie vraag hoe moet ik de database updaten?.

  • antwoord 1
    met een php script
    antwoord 2
    controleer of hij verbinding maakt met de database
    antwoord 3
    met een php script
    antwoord 3
    met een php script
    antwoord 4
    met een php script


    astubliefd:cheer:

    msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

  • [offtopic]Tellen is mooilijk hoor, het is 1,2,3,4,5, en niet 1,2,3,3,4[/offtopic]


    1. Dit kan je door php te leren of het aan ene scripter over te laten.
    2. Wat mankeert er aan de chat.
    3. Door een nieuwe outgame te kopen.
    4. Dit door een msn invite script te veranderen.
    5. Ik de vraag niet snappen.

  • neen


    er zijn wel handige php leerboeken voor
    php en mysql voor dummies <-- is ne goeie voor beginners
    en kijk rond op goegel.be of google.nl <--- als je die site niet kent hij is super goed 8-)
    swointitijd

    msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p


  • ........:?:

  • Hoe grof het ook klinkt geef Sander wel gelijk, jullie willen PHP leren als je jezelf dit aanleert ben je MEGA slecht bezig.


    Zoek een tutorial begin met kleine dingen schrijven en werk die later uit.
    Zo leer je alleen maar hoe het beter en netter kan ;)

  • Zozo sander dat kan ook echt wel anders. Maar sander jij wil dit dus niet maar waarom lees ik op site deal en TBforum dat je banditi source wel mag gebruiken. Echter je moet wel de layout aanpassen. Dus kerel doe rustig aan en let op je hart.


    MVG Mike

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!