Layout check

• Hallo,

Omdat ik mee deed aan een battle (en nog steeds trouwens), heb ik een layout gemaakt.

De topicstarter vond hem niet al te goed, maar ik persoonlijk vond hem niet zo heel slecht, en zou daarom graag jullie mening horen!

Klikkerdeklik

Rate:

PHP
    Cijfer 1/10:
    Plus punten:
    Min punten:
    Wat kan er beter?:
    Evt. waarde:

Alvast bedankt,
    gegroet,
    Toon

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van JoeyB1996

Cijfer 1/10: 6,5
    Plus punten: de header
    Min punten: het inlog stukje (denk aan icons) en de tables
    Wat kan er beter?: een footer en hierboven ^^
    Evt. waarde: Ongeveer iets meer of minder dan 5 euro als je aan deze punten hierboven werkt

Master Spreekt ^o)

Cijfer 1/10:
    Plus punten: Indeling + header (Maak de header anders andere vorm)
    Min punten: Gebruik andere kleuren dan blauw en grijs kijk is op internet voor een kleur schema
    Wat kan er beter?: Zie minpunten
    Evt. waarde: Nu niet veel denk ik ..

[offtopic]Ps Laat die grappen makers maar met hun Bounty's kunnen alleen maar met bounty's betalen omdat ze geen geld hebben [/offtopic]

• [offtopic]Let op ik ben kritisch al kan ik zelf vrij weinig van designen.
    Vat dit dus op als verbeter punten zodat je alleen maar beter erop wordt.[/offtopic]

Cijfer 1/10:
    Momenteel: 2.5

Plus punten:
    De indeling, deels tenminste zie tussen je header en content/menu nog teveel ruimte.

Min punten:
    Je kleur gebruik, zoek eens meer op Web 2.0 layouts, die komen al een stuk strakker over.
    Je indeling had naar mijn mening ook iets beter gekund, ook is alles net te groot gemaakt.
    Denk bijvoorbeeld aan te grote teksten, overmatig gebruik van verschillende kleuren.

Wat kan er beter?:
    Lees wat Web 2.0 tutorial websites, wellicht dat je dan zelf het verschil kan zien.

Evt. waarde:
    Geen mening.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!