Hallo cp'ers,
Nu vroeg ik mij af waar hebben jullie html geleerd?
Ik leer het momenteel zelf op w3schools.com (HTML5)
Waar HTML geleerd?
-
-
-
-
ja boek mogen jullie ook zeggen hoor :p
Zelf had ik een boek van meer als 800 bladzijden maar speitig zag ik dat het geen html5 was :p -
Ik heb het geleerd uit het boek genaamd "HTML in 24 uur", geschreven door Dick Oliver. Het boek is erg duidelijk kwa uitleg. Ik kan het je aanraden.
-
Op youtube :P. En vaak als je bezig bent met een tutorial denk je wel is waarom je niet gaat kopieeren en plakken, en dat kan op youtube niet xD.
-
Gewoon scripts overtypen en wat boeken lezen
-
-
Uh, ook html codes idd
-
Inderdaad, maar (x)HTML is makkelijk aan te leren.
Dat had ik in een week al voor 60% onder de knie, de meeste dingen wist ik toen al.Lars
-
ik leer nu html5 3 uur per dag zo'n 9 lesjes
-
Ik heb het geleerd door een paar goede boeken te kopen en te lezen. De titel van JesseWillem is eentje die ik ook gehad hebt.
Maar belangrijker is om als je het eenmaal goed kent het ook bij te blijven werken. Anders is er een kans dat het langzaam maar zeker wegvalt / zo ver venieuwd dat je helemaal opnieuw moet beginnen. En dat wil je niet.
-
Html heb ik enkel via internet geleerd o.a W3schools.
Ook heb ik layouts van free-css genomen, en de menu etc veranderd en verplaats. Dit is wel iets leuks om te doen vind ik, + je css wordt er ook beter van. -
Is alleen leren op w3schools.com dan genoeg?
-
Ik heb het geleerd om gewoon een html script te pakken. En dan beetje mee kloten.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!