Koen?

  • Op gebied van auteursrechten wel ;) het is namelijk digitaal.. geen auto.


    Maar goed
    terwijl jullie lagen te speculeren hebben Koen en ik inmiddels al een akkoord hoor :) wij lachen ons rot om hier te lezen terwijl wij gewoon op msn zaten..


    communicatie heren (en eventuele dames) is de key voor elke oplossing. :)


    en die is er ook.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Rens Koen kan gewoon geen aanklacht krijgen.
    Hij maakt 90% kans op winnen, ook zonder die "tegenvoorstel".
    Ten eerste kan dhr. Rens er niets aan doen dat jullie source hier te download wordt gesteld. Hier voor kunnen jullie best met de TS (TopicStarter) die deze download heeft geplaats. Vind je hem niet,
    vraag de back-up's aan van ongeveer de datum dat u source ter gedownload werd gezet. Hiervoor kans dus dhr. Rens geen rechtzaak ontvangen.


    Mvg:cheer:

  • Beste CriminalsPointers,


    Eerst en vooral wil ik jullie allemaal van harte bedanken voor jullie steun. Ook al ben ik hier nieuw, was ik concurrentie en zag niet iedereen mij van in het begin zitten.


    Maurice en ik hebben onderling alles opgelost, er zijn voor de rest geen gevolgen.
    Hierbij dienen ik, Dominic, noch CriminalsPoint de 6500 euro te betalen.


    Alvast bedankt voor jullie steun,
    Koen, Dominic en het CP-team

  • Citaat

    Ieder lid is verantwoordelijk voor zijn/haar geplaatste content en cp is hier niet aansprakelijk voor op enige wijze hoe dan ook.


    Deze regel mag dus niet en zal een rechter altijd ongeldig verklaren. Dat kan dus niet.

    Right dus als op een forum over de 10.000 berichten per dag worden gepost moet een admin ze allemaal controleren. Dacht het dus niet he.


    Citaat

    Maar goed
    terwijl jullie lagen te speculeren hebben Koen en ik inmiddels al een akkoord hoor :) wij lachen ons rot om hier te lezen terwijl wij gewoon op msn zaten..


    Dit laat wel zien hoe ontzettende zwakkeling je werkelijk bent.

  • Ik wacht de definitieve mail af.
    Van zodra ik 100% zeker ben dat mijn rechten hier geen gevolgen kunnen hebben of aanleiding kunnen zijn tot discussie, kom ik terug.


    Ps: ik lach niet op msn. Aangeklaagd worden is geen lachertje, is helemaal niets om mee te lachen.
    Ik heb er 3 nachten niet door geslapen!
    En Dominic heeft mega veel ruzie thuis gekregen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!