Bonnano licentie

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ziet er wel leuk uit maar zitten toch wel wat foutjes in.


    PHP
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/bonnano/domains/bonnano.nl/public_html/communicatie-bericht.php on line 68
    Geselecteerde berichten zijn verwijderd!!


    Dat was het eerste wat ik deed me welkom bericht verwijderen en error 1 was er al :$

  • Citaat van pekelterror

    Ziet er wel leuk uit maar zitten toch wel wat foutjes in.


    PHP
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/bonnano/domains/bonnano.nl/public_html/communicatie-bericht.php on line 68
    Geselecteerde berichten zijn verwijderd!!


    Dat was het eerste wat ik deed me welkom bericht verwijderen en error 1 was er al :$


    Ik heb een hele lijst met fouten.... Hoezo opgelicht :((

  • Ik snap zulke figureren echt niet.


    Eerst alles per licentie verkopen. Op verschillende websites ok dat snap ik. Maar dan van idee wisselen en erachterkomen dat er toch nog fouten zijn.


    Geef dan je fouten toe en los ze op voor de personen.
    Zet een svn op ofzo. En zet daar de scripts voor de gebruikers te download.

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

  • Citaat van Extreme

    Ik snap zulke figureren echt niet.


    Eerst alles per licentie verkopen. Op verschillende websites ok dat snap ik. Maar dan van idee wisselen en erachterkomen dat er toch nog fouten zijn.


    Geef dan je fouten toe en los ze op voor de personen.
    Zet een svn op ofzo. En zet daar de scripts voor de gebruikers te download.



    Kijk, dit zou een goede oplossing zijn!


    Jammer dat hij niet reageert op email's en msn.... :x

  • Maak gewoon een simpel svn aan. Of pm mij. Dan zet ik er 1 voor je op.
    Bied daar aan de gebruikers die al een licentie hebben een lifetime of een bepaalde tijd support aan op fouten.

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

  • Citaat van Scooby-Doo

    Ja, dat heet die ;)


    jgdonleach
    Standaard is het niet echt, het is net gescript en bijna 100% bugloos dus voor die 50 is het zeker wel waard


    Het is een mooi opzet voor beginnende scripters


    Het is alles behalve bugloos scooby, heb hier een hele lijst.... :x Deze game is de 50,- zeker niet waard. Misschien als J. zoals beloofd zou helpen de fouten eruit halen, maar hij reageert nergens op :(

  • Citaat van Oceans

    Het is alles behalve bugloos scooby, heb hier een hele lijst.... :x Deze game is de 50,- zeker niet waard. Misschien als J. zoals beloofd zou helpen de fouten eruit halen, maar hij reageert nergens op :(



    Is die zekker wel als je ergens wil beginnen. Ik zie jou dit al gaan bouwen voor minder dan 50 euro. Lol broek.


    Als je ergens wil beginnen moet je wat uitgeven. ZO heb ik op sitedeals crimezz gekocht en verder uit bouwt. En dat is al een begin. Ik heb daar 100 euro in 1 lecensie gestoken. Dus kom op Kinderen als je het geld niet zelf hebt kraak dan niet de topic maker af omdat je dat zelf heel graag wilde hebben maar het geld de niet voor heeft.


    Erg jammer weer.


    Bonnano succes met de verkoop

  • Citaat van mrmike

    .....Dus kom op Kinderen als je het geld niet zelf hebt kraak dan niet de topic maker af omdat je dat zelf heel graag wilde hebben maar het geld de niet voor heeft.....


    Ik ben de enige die de licentie heeft gekocht, dus kom niet zeggen dat ik de maker afkraak.


    Als je 50,- uitgeeft voor een script dat volgens de maker 'bugloos' is en je vervolgens een hele lijst met fouten vind, is het juist jammer dat er iemand zo reageerd zoals jij doet.


    Ik hoopte dat meneer op vakantie was, en daarom mijn berichten niet beantwoorde, nu ik weet dat hij op TBForum wél reageerd op potentiële kopers, voel ik me gewoon opgelicht.

  • Kerel wat wil je anders hier op CP het zijn mensen die beginnen met scripten en die kunnen nog niet alles. Daarbij zelfs ik maak veel bugs in een source. Daarom is het belangerijk dat iemand dat test, ( Dus een licensie verkoop ) Dan kunnen die ook opgelost worden.


    Daarbij dat hij terug is wist ik niet. Kan ook wel jou frustratie wel begrijpen. Maar zelf debugen moet je ook kunnen. Ik zou zeggen los het op met anderen. En die gene reageert heus wel een keer op je. Want op CP ziet tegen woordig niet iedereen meer. Die zitten op TB of Sitedeals omdat daar wel mensen zijn die verstand hebben van zaken.


    Maak een mailtje met de bugs en stuur het hem. Maar voor iedereen je moet ergens beginnen en dan verder gaan en niet opgeven als je een idee hebt.


    Gr Mike

  • [offtopic]For the record: Ik ben geen kerel ;)[/offtopic]


    Ja zelf unbuggen zou ook kunnen, maar daar gaat het toch niet om? Als je weet dat er bugs inzitten moet je het niet verkopen met de woorden, deze source is bugloos.


    Ik heb niet alleen via CP contact gezocht. Ik heb hem al meerdere malen aangesproken op MSN, en verschillende email's gestuurd. Hier reageert hij ook niet op ^o)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!